Вчора, 23 лютого 2011 р., власники 75% акцій Nemiroff Яків Грибов і Анатолій Кіпіш заявили, що вирішили не продавати компанію.
Вчора, 23 лютого 2011 р., власники 75% акцій Nemiroff Яків Грибов і Анатолій Кіпіш заявили, що вирішили не продавати компанію. Про це вони повідомили виданню "Комерсант Україна".
"Найближчі два-три роки цього точно не буде", - зазначив А.Кіпіш.
Я.Грибов додав, що "найближчим часом буде прийнятий план стратегічного розвитку на найближчі 5 років".
Президент керуючої компанії Nemiroff Олександр Глусь заявив виданню, що з самого початку був проти продажу.
"Моя позиція з самого початку була такою, що продавати Nemiroff не потрібно. Була створена серйозна платформа для подальшого розвитку компанії", - підкреслив О.Глусь.
Незважаючи на те, що акціонери дійшли згоди в питанні продажу компанії, їх погляди на її подальший розвиток розходяться.
Я.Грибов і А.Кіпіш розповіли виданню, що 21 лютого було проведено збори ради директорів холдингової компанії Nemiroff Vodka (Британські Віргінські острови), на якому було прийнято рішення призначити головою ради Я.Грибова, замість О.Глуся.
О.Глусь зберіг посаду рядового члена ради, склад якого був скорочений з п'яти до чотирьох чоловік (з нього був виведений брат Анатолія Кіпіша), розповів А.Кіпіш. На тому ж засіданні акціонери вирішили змінити структуру управління компанією. "Було прийнято рішення передати оперативне управління компанією найманим менеджерам, а за акціонерами залишити повноваження стратегічного управління і контролю за роботою менеджерів", - пояснив Я.Грибов.
Нагадаємо, рік тому повідомлялося, що Nemiroff виставлений на продаж. У інвестиційну пропозицію ING Bank, що консультує компанію, сказано, що планувалося продати 100% бізнесу. За даними акціонерів, до лютого 2009 р. 40% компанії належало підприємцю А.Кіпішу. Ще 40% належало "компанії, яку представляє" Я.Грибов. А.Кіпіш розповів, що пізніше він продав 5% зі своєї частки сім'ї О.Глуся. Зараз, за словами акціонерів, Я.Грибову належить 40%, А.Кіпішу - 35%, а сім'ї О.Глуся - 25%.
Nemiroff заснований в 1992 році. Основні ТМ - "Nemiroff медова з перцем", "Nemiroff Оригінальний", Nemiroff Premium, Nemiroff Lex та ін У 2010 р. компанія наростила продажі у фінансовому вираженні на 13,6%, до 473,6 млн дол., або на 3 %, до 8,29 млн дал у натуральному. На внутрішньому ринку було продано 4970 тисяч дал на суму 221,5 млн дол. Продукція під брендом Nemiroff в 2009 р. займала 3 місце на українському ринку (у натуральному вираженні) - 15,2% і 5-е в РФ - 2 , 4%.