ua en ru

У судовий процес по справі АНТК Антонова має намір втручатися Генпрокуратура

Автор: RBC.UA
Апеляційний суд Києва ухвалив рішення продовжити розгляд апеляції Міністерства промислової політики на визначення Солом'янського суду про заборону змін статуту АНТК ім. Антонова 21 листопада. Про це повідомили РБК-Україна в юридичній фірмі "Ільяшев і Партнери". Таке рішення суд ухвалив 30 жовтня через відсутність генерального конструктора АНТК Дмитра Ківи, який перебуває на лікарняному. На засіданні стало відомо, що до процесу має намір долучитися Генеральна прокуратура. Але в справі не виявилося відповідної заяви. До 21 листопада цей документ знайдуть, або Генпрокуратура подасть нову заяву.

Апеляційний суд Києва ухвалив рішення продовжити розгляд апеляції Міністерства промислової політики на визначення Солом'янського суду про заборону змін статуту АНТК ім. Антонова 21 листопада. Про це повідомили РБК-Україна в юридичній фірмі "Ільяшев і Партнери". Таке рішення суд ухвалив 30 жовтня через відсутність генерального конструктора АНТК Дмитра Ківи, який перебуває на лікарняному. На засіданні стало відомо, що до процесу має намір долучитися Генеральна прокуратура. Але в справі не виявилося відповідної заяви. До 21 листопада цей документ знайдуть, або Генпрокуратура подасть нову заяву. Розгляд апеляційної скарги Мінпромполітики до АНТК ім. Антонова в судовому засіданні на кінець жовтня було перенесено з 16 жовтня. Причиною ухвалення апеляційним судом такого рішення стала відсутність у процесі з поважних причин генерального конструктора АНТК ім. Антонова Дмитра Кiви. Нагадаємо, що міністерство промислової політики категорично не погодилося з визначенням Солом'янського районного суду м. Києва про заборону вносити зміни до статуту АНТК ім. Антонова і подало скаргу у вищу судову інстанцію. Після закінчення судового засідання адвокат юридичної фірми "Ільяшев і Партнери" Ігор Хасiн висловив думку: "На суддів тиснуть, це видно неозброєним оком", - сказав він. І.Хасiн пояснив свої висновки рішенням суду почати розгляд справи по суті без одного з учасників процесу - генерального конструктора АНТК Дмитра Кiви, що перебуває на лікарняному. При цьому сьогодні ці ж судді в аналогічній ситуації перенесли початок розгляду іншої справи на листопад. Крім того, адвокат АНТК не був інформований про те, що сьогодні суд розгляне апеляцію Мінпромполітики по суті. Мінпромполітики стверджує, що Солом'янський суд фактично позбавив Міністерство владних повноважень відносно АНТК. "Я йшов сюди на розгляд питання відновлення термінів апеляції Мінпромполітики", - сказав І.Хасiн. За його словами, в такій ситуації суд також повинен був перенести засідання, але це не було зроблено. Суддя пояснила все опискою і запропонувала адвокатові ознайомитися з суттю апеляції прямо на засіданні. Суддя у справі Валентина Столбун, а також представник Мінпромполітики - головний фахівець відділу претензійної-позовної роботи Олександр Кропот до ухвалення остаточного рішення від коментарів утрималися. Нагадаємо, що трудовий колектив держпідприємства (ГП) "Авіаційний науково-технічний комплекс ім. О.К.Антонова" раніше звернувся з відкритим листом до прем'єр-міністра України Віктора Януковича з проханням "захистити підприємство від рейдерства". "У певних кругах Міністерства промислової політики і авіабудівного концерну "Авіація України" продукуються рішення про зміну статуту підприємства, зміні керівництва ГП АНТК ім. О.К.Антонова, що загрожує розвалом підприємства і галузі авіабудування України", - сказано в документі, переданому РБК-Україна. "За новим проектом статуту для АНТК ім. О.К.Антонова призначається генеральний директор, а посада генерального конструктора нівелюється до рівня начальника дослідно-конструкторського бюро, від якого практично не залежить ніяке стратегічне рішення", - сказано в листі. Україна отримає понад 300 млн дол. від участі у випуску в РФ вже замовлених 34 літаків Ан-148. Про це повідомив генеральний конструктор АНТК ім. Антонова Дмитро Ківа. "Виробництво Ан-148 на російському підприємстві вигідно і для України. Тільки в результаті випуску вже замовлених 34 літаків українські підприємства отримають більше 200 млн дол., в наший країні буде створено 11000 нових робочих місць, а надходження до бюджету перевищать 100 млн долл.", - сказав він. А тим часом, кілька днів тому гендиректор держконцерну "Авіація України", куди входить і АНТК ім. Антонова Олег Шевченко підписав наказ про проведення перевірки щодо обставин підписання нового контракту на вантажоперевезення для НАТО літаками "Авіаліній Антонова". "Я хочу розібратися в цьому питанні і зрозуміти, чому так відбулося", - сказав він. Нагадаємо, що в 2006 р. АНТК ім. Антонова розірвало контракт з британською компанією "AirFoyle Ltd" і уклало угоду з російською "Волга-Дніпро" про створення спільного підприємства "Ruslan SALIS GMBH", зареєстрованого в Німеччині. В результаті кількість літаків Ан-124, що належать компанії "Авіалінії Антонова" і задіяних у вантажоперевезеннях НАТО, зменшилося з чотирьох до двох.