В Україні в серпні було продано 14 439 автомобілів, що на 9,2% більше, ніж в липні, повідомила інформаційно-аналітична група AUTO-Consulting. Проте порівняно з серпнем минулого року падіння автопродажів склало 72%, пише "Комерсант-Україна".
"Зростання продажів пов'язане з акціями і розпродажами автомобілів 2008 року випуску у автоділерів, - пояснює маркетинг-директор групи компаній АЇС Юлія Птіцина. - Старі запаси розпродавалися за привабливими цінами. А покупці, готові до покупки, поспішили придбати автомобіль саме в цей період, відчувши, що курс іноземної валюти збирається знов рости".
Результатом дисконтної політики, яку проводили оператори в серпні, стала зміна рейтингу лідерів ринку, відзначає гендиректор AUTO-Consulting Олег Омельніцкий. Так, значно наростити свою частку в загальних автопродажах вдалося Mitsubishi (з 3,12% до 4,22%), Honda (з 1,98% до 3,64%) і Suzuki (з 1,58% до 2,17%). Поліпшили свої ринкові позиції Chevrolet, ЗАЗ і Chery. В той же час знизилися долі Hyundai (з 9,14% до 5,94%), Skoda (з 5,33% до 3,28%) і Nissan (з 3,74% до 2,85%). Утримав позиції лідер ринку ВАЗ, а також Kia і Toyota.
Нагадаємо, як повідомляла на прес-сконференції 7 вересня ц.р. генеральний директор "Автоінтернешнл" Олена Дуніна, українські автоімпортери планують до кінця 2009 р. розмитнювати 15-20 тис. автомобілів на місяць, що набагато більше в порівнянні з першим півріччям, коли в окремі місяці розмитнювалось 2 тис. авто. Вона також припустила, що всього до кінця 2009 р. зможуть розмитнити до 90 тис. нових авто. О.Дуніна також відзначила, що за підсумками 2009 р. продажі авто в Україні не перевищать 200 тис., тоді як за підсумками 2008 р. в Україні було реалізовано 623 тис. авто як імпортних, так і складених в Україні.