У 2009 р. в Німеччині буде продано понад 3,8 мільйонів нових автомобілів - це на 25 відсотків більше, ніж роком раніше. Це кращий показник як мінімум за останні десять років. У східній Німеччині попит на нові машини виріс майже на 50 відсотків, повідомляє «Німецька хвиля» з посиланням на агентство DPA.
У 2009 р. в Німеччині буде продано понад 3,8 мільйонів нових автомобілів - це на 25 відсотків більше, ніж роком раніше. Це кращий показник як мінімум за останні десять років. У східній Німеччині попит на нові машини виріс майже на 50 відсотків, повідомляє «Німецька хвиля» з посиланням на агентство DPA.
З кожних десяти проданих у ФРН машин чотири були випущені за її межами - перш за все у Франції і Японії, за інформацією Об'єднання іноземних автовиробників VDIK.
Головна причина зростання продажів нових автомобілів - рішення уряду ФРН виплачувати премії у розмірі 2500 євро тим, хто купив нову машину, одночасно відправивши на звалище стару машину. На цю програму влада Німеччини виділила п'ять мільярдів євро.
Об'єднання VDIK прогнозує, що в 2010 році попит на машини в Німеччині різко скоротиться. Згідно з прогнозами, може бути продано на мільйон менше нових автомобілів, ніж цього року.
На думку експертів, в середньостроковій перспективі частка іноземних автовиробників на німецькому ринку досягне 36 відсотків. Від виплати премії за утилізацію старих авто більше всього виграли французький концерн Renault і японська Toyota, а серед німецьких виробників - Volkswagen.
Найбільше зростання продажів продемонстрували мікролітражні автомобілі - попит на них збільшився в Німеччині в 2009 році в два рази. У цьому сегменті частка іноземних автовиробників досягає зараз 74 відсотків.
Нагадаємо, об'єм продажів легкових автомобілів в країнах Європи, включаючи нових членів Європейського союзу (ЄС), виріс в листопаді поточного року відносно аналогічного періоду минулого року на 26,6% і склав 1 млн 182 тис. 82 машини. За січень-листопад 2009р. об'єм продажів легкових автомобілів в Європі зменшився на 2,8% (до 13 млн 406 тис. 382 одиниць) відносно аналогічного періоду 2008р. У жовтні зростання продажів автомашин в розвинених країнах Європи складало 11,2% відносно жовтня 2008 року. Головною причиною зростання вважаються заходи державної підтримки національних автопромів за рахунок стимулювання попиту на автомобілі.
Відзначимо, що в Україні в листопаді 2009 р. легкових автомобілів було продано на 0,7% менше, ніж в попередньому місяці. За даними асоціації автовиробників України «Укравтопром», об'єм продажів автомобілів ВАЗ виріс на 0,4% - до 2047 шт., Hyundai - впав на 12,3%, до 897 шт., Mitsubishi - виріс на 4,3%, до 680 шт. Якнайкраща динаміка в листопаді спостерігалася у корейського бренду Ssang Yong, який збільшив об'єм продажів в два рази. У жовтні 2009 р. продажі нових легкових автомобілів склали 11534 шт., що на 12.,9% менше вересневого показника 13247 шт. З них ВАЗ - 2039 (-25,7%), Hyundai - 1023 (-8,1%), Mitsubishi - 652 (13,6% зростання).