У київському метро 72% систем пожежної сигналізації вимагають заміни

Системи пожежної сигналізації Київського метрополітену потребують заміни на 72%. Про це повідомив директор Департаменту пожежної безпеки Держтехногенбезпеки України Михайло Байтала в ході прес-конференції, передає кореспондент РБК-Україна.

Системи пожежної сигналізації Київського метрополітену потребують заміни на 72%. Про це повідомив директор Департаменту пожежної безпеки Держтехногенбезпеки України Михайло Байтала в ході прес-конференції, передає кореспондент РБК-Україна.

"В тунелях немає датчиків пожежної сигналізації. Можливо, скоро уряд прийме рішення, що там повинні бути пожежні датчики, щоб можна було контролювати всю гілку метрополітену... В інших країнах світу це є", - сказав Байтала.

"Зі 103 систем пожежної сигналізації 72% підлягають заміні. І з 26 установок пожежогасіння 2 підлягають заміні", - додав він.

Також за його словами, в метрополітені необхідно замінити кабелі на негорючі.

Крім того, за словами заступника начальника управління технічної безпеки Держтехногенбезпеки Олега Огородника, Київський метрополітен забезпечений запасом протигазів лише на 77%.

"Жоден об'єкт метро не забезпечений системами раннього виявлення... Є просідання тунелів. Допустиме просідання 400 мм, тобто лінії, де осідання 250 мм. На сьогоднішній день проведені роботи з укріплення на 1389 п/м з 5594 п/м", - повідомив Огородник.

За словами заступника начальника метрополітену, головного ревізора з безпеки руху Валерія Мелещенко, всі станції метро необхідно обладнати відеоспостереженням з можливістю архівації даних, але ці та інші цілі щодо підвищення безпеки метрополітену на сьогоднішній день не має відповідного фінансування.

Мелещенко також оприлюднив позицію КП "Київський метрополітен", де вважають, що пожежа на станції "Осокорки" 14 березня сталася через неналежне виконання робіт з реконструкції проспекту Бажана.

"Первинною причиною було те, що у нас на сьогоднішній день в районі станції "Осокорки" та інших станцій проходить реконструкція проспекту Бажана. Реконструкція проспекту Бажана йде варварським методом, немає ніякої документації, з метрополітеном ніхто ці роботи не погоджує. Там працювала важка техніка, яка порушила гідроізоляцію метрополітену, а під час сильних повеней і потепління відбулося попадання вологи в один з роз'ємів освітлювача, і там виник перегрів", - зазначив Мелещенко.

За його словами, "Київський метрополітен" звертався до "Київавтодора", проте поки на дане звернення керівництво "Київавтодору" ніяк не відреагувало.

Також Мелещенко зазначив, що подібні світильники встановлені на станціях метро "Олімпійська" і "Дружби народів".

Нагадаємо, у київському метрополітені на станції "Осокорки" 14 березня, 16:44 сталася пожежа, в результаті якої рух поїздів був обмежений. Станції "Славутич", "Позняки" і "Осокорки" на деякий час були закриті для користування. Перші дві відновили функціонування вже ввечері 14 березня, а "Осокорки" відкрили для пассажирів тільки на наступний ранок.

Нагадуємо, не забудьте обрати свій спосіб читати новини.
On Top