Розв'язку біля моста Патона заборонили вводити в в експлуатацію. Про це йдеться в повідомленні Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у місті Києві. У відомства виникли питання щодо заниження категорії складності об'єкта, який повинен належати щонайменше до ІV категорії складності.
Розв'язку біля моста Патона заборонили вводити в в експлуатацію. Про це йдеться в повідомленні Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у місті Києві. У відомства виникли питання щодо заниження категорії складності об'єкта, який повинен належати щонайменше до ІV категорії складності.
"Також виявлені роботи, які не відповідають проектній документації, а саме: ширина проїзду на бульварі Дружби Народів складає 7 метрів замість запроектованих 6-ти; побудований 2-смуговий проїзд, а не пішохідний перехід, як зазначено в проекті; технологічні проходи побудовані з відхиленнями від документації. Також виявлені порушення у проектній документації", - йдеться в повідомленні.
Замовнику, проектувальнику та генеральному підряднику направлено приписи з вимогою усунути виявлені порушення та накладено штрафні санкції від 90 до 370 мінімальних заробітних плат.
Водночас, як повідомиили РБК-Україна в інспекції, розв'язка на мосту Патону працює, незважаючи на заборону введення її в експлуатацію. "Розв'язка працює, її не перекривали", - повідомили у відомстві.
Нагадаємо, 5 квітня відкрилася транспортна розв'язка на перетині Дніпровського спуску до Набережному шосе біля мосту Патона вартістю 175 млн грн. Новозбудована естакада повинна була замінити незручний світлофорний поворот в сторону Парковій алеї, який протягом тривалого часу був основною причиною заторів на Набережному шосе.
Нагадаємо, згідно планам "Київавтодору" на поточний рік, заплановане продовження будівництва Подільського мостового переходу через Дніпро, а також будівництво заїзду на Подільський мостовий перехід з вул. Набережно-Хрещатицької в районі вул. Верхній та Нижній вал. Дорожні служби також планують завершити будівництво під'їзної автомобільної дороги від Червонозоряного проспекту до міжнародного аеропорту "Київ" (Жуляни).
У планах "Київавтодору" - будівництво великої кільцевої дороги на ділянці від вул. Рокосовського до вул. Богатирської, зведення транспортної розв'язки на перетині бульв. Дружби Народів та Наддніпрянського шосе, а також завершення ІІ черги будівництва транспортного вузла на примиканні просп. Науки до Столичного шосе.
Планується виконати капітальну реконструкцію також Поштової площі.
Крім того, планується виконати роботи з реконструкції просп. Перемоги та просп. Бажана, просп. Григоренка та вул. Горького, дороги Київ - Гостомель.
Наступного року також заплановане подовження Залізничного шосе вздовж залізниці до вул. Любченка з виходом на вул. Боженка.