Безробітний громадянин Великої Британії витратив 91 тис. фунтів стерлінгів (майже 140 тис. дол.) на послуги сексу по телефону. 45-річний Кевін Вальдрум протягом двох місяців цілодобово користувався цією послугою після розставання з подругою, пише The Sun.
Безробітний громадянин Великої Британії витратив 91 тис. фунтів стерлінгів (майже 140 тис. дол.) на послуги сексу по телефону. 45-річний Кевін Вальдрум (на фото) протягом двох місяців цілодобово користувався цією послугою після розставання з подругою, пише The Sun.
Читайте також: Стросс-Кан звинувачує в організації "секс-скандалу" своїх політичних ворогів
"Ці телефонні розмови - гірше за наркотики. При цьому я не божевільний, я просто попався на вудку як ідіот", - зізнався Вальдрум.
Британець повідав, що розмовляв з дівчатами не тільки на тему сексу, а, наприклад, обговорював з красунями ресторани швидкого харчування. "Одна дівчина, Ханна, розповіла, що вона нещодавно розлучилася із хлопцем. Вона додала мене у Twitter і запропонувала зустрітися. Але цього так і не сталося", - зазначив чоловік.
Незважаючи на те, що більшість таких розмов була ні про що, як зізнається сам Вальдрум, він проводив у телефонних розмовах щодня час з 10:00 до 21:00.
Читайте також: Суд засудив Сільвіо Берлусконі до року в'язниці
Дівчата з телефонної служби вже звикли до свого постійного клієнта і навіть дали йому прізвисько - Кев з Лафборо.
Коли його рахунок за переговори став наближатися до 20 тис. фунтів, а телефонний номер був заблокований, британець купив нову SIM-карту і наговорив ще майже на 72 тис. "Кожна розмова триває по 20 хвилин, і перед тим, як закінчити бесіду, вони тебе попереджають. Але я відразу ж передзвонював. Ці дівчата удають, що вони твої друзі, але насправді їм треба лише розвести тебе на гроші", - сказав Вальдрум.
Повідомляється, що оператор стільникового зв'язку з огляду на становище свого невдалого клієнта запропонував скоротити його рахунок до 29 з лишком тисяч фунтів стерлінгів. Але Кевін не може виплатити і цю суму: раніше він працював охоронцем, а зараз безробітний.
Читайте також: До Інтернету потрапили дані про російських покупців онлайн-магазинів, в тому числі - сторінки із замовленнями в секс-шопах
"Розумію, що сам винен, але лише частково. Вони повинні були раніше відключити мені телефон", - заявив чоловік, перекладаючи частину провини на оператора стільникового зв'язку. Чоловік зізнався, що через стрес він навіть схуд більш ніж на 10 кг. "Щоразу, коли я бачу офіс мобільного оператора, мені фізично стає зле", - заявив він.
У представництві стільникового оператора повідомили, що заблокували акаунт Вальдрума, коли загальний рахунок за його розмови перевищив 91 тис. фунтів. "Ми не можемо управляти витратами наших клієнтів. Але надалі ми постараємося попереджати їх, щоб запобігти таким величезним витратам", - заявили в компанії.
Тим часом, на сайті Studio 66 TV, послугами якого користувався британець, відключили можливість залишати коментарі.