У разі якщо уряд перестане направляти кошти на зарплати та пенсії і направить їх на ремонт доріг, цього все одно не вистачить. Протягом 2013 р. вирішити проблему не вдасться. Про це прем'єр-міністр України Микола Азаров заявив у ході зустрічі з представниками IT-компаній, передає кореспондент РБК-Україна.
У разі якщо уряд перестане направляти кошти на зарплати та пенсії і направить їх на ремонт доріг, цього все одно не вистачить. Протягом 2013 р. вирішити проблему не вдасться. Про це прем'єр-міністр України Микола Азаров заявив у ході зустрічі з представниками IT-компаній, передає кореспондент РБК-Україна.
"Навіть якщо ми сьогодні, весь наш бюджет який у нас є направимо не на зарплати, не на пенсії, а тільки на дороги, то ми все одно не виправимо ситуацію, настільки вона протягом багатьох десятків років запущена. Просто хоча б тому, що ми навіть не зможемо освоїти ці ресурси", - заявив Азаров.
Він зазначив, що навіть якщо знайдуться 30-40 млрд грн для вирішення цієї проблеми "наші шляховики не здатні миттєво ці гроші освоїти".
Читайте також: Азаров розкритикував українські дороги
Кілька днів тому Микола Азаров розкритикував стан українських доріг, зазначивши, що багато з них в складному стані, а деякі - в критичному. У той же час Азаров зазначив, що розуміє, що зараз несприятливі умови для повноцінного ремонту дорожнього покриття. На ремонт доріг в Україні, за словами Азарова потрібно мінімум 2 млрд грн.
Крім того, не подобається Азарову як місцева влада використовує кошти на ремонт доріг і доручив віце-прем'єр-міністру Олександру Вілкулу спільно з Міністерством фінансів особисто контролювати організацію невідкладного ремонту та підготовку до планових ремонтів автодоріг.
Читайте також: Кабмін збільшив держгарантії по зобов'язаннях "Укравтодору" в 2012 р. в 4 рази
Зазначимо, що тільки в Києві за даними голови КМДА Олександра Попова 22 тис. кв. м проблемних доріг, на ремонт яких потрібно 2 млрд дол.
Ремонтом майже 170 тис. км українських доріг займається "Укравтодор". Уряд виділив понад 2 млрд грн на ремонт дорожнього покриття до Євро-2012, проте відремонтовані були тільки дороги першої категорії, що зв'язують міста-господарі Євро. В кінці січня 2013 р. генеральний прокурор Віктор Пшонка заявив, що через відсутність контролю керівників територіальних підрозділів "Укравтодору" за використанням державних коштів, в Україні завищення обсягів і вартості дорожніх робіт склало майже 177 млн грн.
Читайте також: У Києві 22 тис. кв. м проблемних доріг, на ремонт яких потрібно 2 млрд дол., - Попов
Крім того, останнім часом почастішали повідомлення про розкрадання коштів, виділених на ремонт автомобільних доріг.