Автор:
RBC.UA
Поглибити реформування транспортної інфраструктури Україна збирається за рахунок приватизації морських портів. Мінтрансзв"язку вважає за доцільне перетворення таких підприємств у відкриті акціонерні суспільства з подальшим виходом їх акцій на світовий фондовий ринок ради залучення інвестицій і формування конкурентного середовища в морській галузі. Таку стратегію сьогодні на конференції "Транспорт і логістика міжнародних перевезень" оповістив директор департаменту розвитку Мінтрансзв"язку Григорій Легенький.
Поглибити реформування транспортної інфраструктури Україна збирається за рахунок приватизації морських портів. Мінтрансзв"язку вважає за доцільне перетворення таких підприємств у відкриті акціонерні суспільства з подальшим виходом їх акцій на світовий фондовий ринок заради залучення інвестицій і формування конкурентного середовища в морській галузі. Таку стратегію сьогодні на конференції "Транспорт і логістика міжнародних перевезень" оповістив директор департаменту розвитку Мінтрансзв"язку Григорій Легенький.
Заступник міністра транспорту і зв'язку Павло Рябікин упевнений, що вже протягом найближчих п'яти років морські порти країни можуть бути приватизовані. При чому "вихід на приватизацію" може початися менш ніж через півтора роки.
Роздержавлення власності в морському транспорті України почалося в 1992 р. Але акціонування торкнулося судноплавних компаній і суднобудівельних заводів, а не морських портів. Розмови про необхідність приватизації цих суб'єктів господарювання йдуть не перший рік. А самі порти, не дивлячись на затяжну економічну кризу в країні, працювали і працюють стабільно, збільшуючи обороти.
Потужності морських торгових портів України, транспортних послуг Чорноморського басейну, що займають на ринку, 3-е місце після РФ і Румунії, дозволяють переробляти 163,7 млн. т вантажів в рік. Реалізація підготовлених Мінтрансзв"язку інвестиційних проектів по розвитку портів дозволить збільшити об'єм переробки вантажів до 350 млн. т в рік.
За даними Мінтрансзв"язку, потреба морської галузі в інвестиціях до 2015 року оцінюється в 8,72 мільярда гривень.