ua en ru

Україна збереже протекціонізм для свого автопрому

Автор: RBC.UA
Захисні заходи держави для виробників автомобілів в Україні у зв'язку зі вступом до СОТ переглядатися не будуть. На цьому наполягає Мінпромполітики. Україна повинна зберегти мито на ввезення нових автомобілів, заявив сьогодні заступник Міністра промислової політики України Валерій Третьяков, передає кореспондент РБК-Україна. За словами Третьякова, це пов'язано з тим, що надходження до бюджету від українських автовиробників набагато вище, ніж від імпортерів. В.Третьяков підкреслив, що для стимулювання розвитку вітчизняних виробників потрібно спочатку "дати встати їм на ноги", а вже потім оподатковувати.

Захисні заходи держави для виробників автомобілів в Україні у зв'язку зі вступом до СОТ переглядатися не будуть. На цьому наполягає Мінпромполітики. Україна повинна зберегти мито на ввезення нових автомобілів, заявив сьогодні заступник Міністра промислової політики України Валерій Третьяков, передає кореспондент РБК-Україна. За словами Третьякова, це пов'язано з тим, що надходження до бюджету від українських автовиробників набагато вище, ніж від імпортерів. В.Третьяков підкреслив, що для стимулювання розвитку вітчизняних виробників потрібно спочатку "дати встати їм на ноги", а вже потім оподатковувати. Як повідомлялося, опублікований в травні 2006 р. проект Податкового кодексу пропонує звільнити операції по ввезенню до України товарів, необхідних для будівництва і виробничої діяльності підприємств автомобілебудування (в тому випадку, якщо в їх статутній фонд внесена інвестиція в 150 млн. дол.) і нівелювати ПДВ (до 2010 р.) при продажі автомобілів, зібраних в Україні. Нагадаємо, що в даний час мито на ввезення нових автомобілів до України складає 25%. Експерти відзначали, що при вступі України до СОТ ставка ввізного мита на автомобілі знизиться до 15%, а потім протягом року складе 10%. Нагадаємо так само, що у разі вступу до СОТ, Україна має право на перехідний період, в якому мито 15% не знижуватиметься до 10% певний час. Враховуючи могутнє лобі автовиробників у ВР 5 скликання, такий перехідний період може продовжитися не менше 10 років.