Вступ України до клубу відбувся 16 листопада на ХІІ Всесвітньому LNG-саміті в Римі, де українська делегація на чолі з головою Координаційної ради Національний проект "LNG - Термінал" Віталієм Дем'янюком презентувала зазначений проект.
Вступ України до клубу відбувся 16 листопада на ХІІ Всесвітньому LNG-саміті в Римі, де українська делегація на чолі з головою Координаційної ради Національний проект "LNG - Термінал" Віталієм Дем'янюком презентувала зазначений проект і вперше заявила про свою участь у цьому ринку, повідомляє прес- служба Кабінету міністрів України.
"Для нас участь України у Всесвітньому саміті LNG-клубу - це знакова подія. Нарешті зустрілися два ринки: один світовий ринок LNG, а інший - внутрішній ринок України та країн Центрально-Східної Європи, чого раніше ніколи не було. Треба зазначити, що вступ Україна в всесвітній LNG - клуб - це ще один практичний крок України на шляху до енергетичної незалежності", - зазначив голова Державного агентства з інвестицій та управління національними проектами Україні Владислав Каськів.
"Поява Україна на світовому ринку скрапленого газу відкрила його гравцям нові можливості розширення ринку експорту газу, які вони раніше не розглядали. Зокрема, компанії з ближнього сходу, які є лідерами ринку LNG, зацікавилася можливістю поставок газу в Україну", - сказав Дем'янюк.
Вступ України до всесвітнього LNG-клуб дозволить сформувати довгострокові і вигідні партнерства з учасниками ринку при втіленні в життя національного проекту "LNG-Термінал" - будівництво терміналу зрідженого газу на узбережжі Чорного моря,
На LNG - саміті розглядалися питання про задоволення потреб внутрішнього ринку через LNG, потенційні нові зростаючі ринки та їх вплив на бізнес, а також - світовий попит і роль Європи у глобальній перспективі ринку скрапленого газу.
Нагадамо, 5 листопада ц.р. іспанська компанія Socoin, яка виграла тендер на розробку будівництва LNG-терміналу в Україні, запевнила, що цей об'єкт не стане довгобудом. Про це в інтерв'ю виданню "Дзеркало тижня. Україна" заявив президент Socoin Аркадіо Гутьєрес Запіко.
"Звичайно, є і будуть труднощі і складності (у процесі будівництва), як і скрізь. Можу сказати, що за останні 10-12 років в Іспанії ми брали участь у будівництві чотирьох терміналів такого ж типу, який пропонуємо побудувати в Україні, і ще три термінали модернізували", - зазначив Запіко.
У свою чергу, голова координаційної ради "Національного проекту LNG-термінал" Віталій Дем'янюк підтвердив реалістичність проекту "LNG-терміналу": "Тут немає нічого такого, чого б ця компанія і ми не могли технологічно вирішити".
Відповідаючи на запитання, який процес під час будівництва LNG-термінала є найбільш трудомістким і тривалим, голова іспанської компанії сказав: "Власне, це встановлення танків. 32-36 місяців триває будівництво одного танка. Причому все одно, ви будуєте один або сто, все одно знадобиться до 36 місяців. Танки - це великі ємності, закріплені на сталевому каркасі. І виробників такої продукції у світі - десь три-чотири компанії (в Японії, США)".
Нагадаємо, представники іспанської компанії Socoin і ДП "Національний проект LNG-термінал" 19-21 жовтня провели польові дослідження, необхідні для розробки техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) для будівництва регазифікаційного терміналу в Україні.
У вересні 2011 р. голова Державного агентства з інвестицій і управління національними проектами Владислав Каськів заявив, що LNG-термінал буде запущений протягом двох років.
Прем'єр-міністр України Микола Азаров 4 жовтня заявив, що Україна почала практичну реалізацію великого проекту з будівництва в Одесі LNG-терміналу, після якого наша країна зможе забезпечити поставки газу в Австрію.