Україна продовжить виробництво Ан-70 навіть без участі Росії, - Азаров

П'ятниця 12 квітня 2013 18:42
Автор: RBC.UA
Україна продовжить виробництво військово-транспортного літака Ан-70 навіть без участі Росії. Про це сьогодні заявив прем'єр-міністр України Микола Азаров під час міжнародного круглого столу "Міжпартійне співробітництво в рамках СНД", повідомляє прес-служба Кабміну.

Україна продовжить виробництво військово-транспортного літака Ан-70 навіть без участі Росії. Про це сьогодні заявив прем'єр-міністр України Микола Азаров (на фото) під час міжнародного круглого столу "Міжпартійне співробітництво в рамках СНД", повідомляє прес-служба Кабміну.

Читайте також: Заміну Ан-70 на Іл-476 "продавив" в інтересах родича заступник глави російського уряду, - експерт

"Ми домовилися про відновлення співпраці у проекті Ан-70 і почали працювати. Зараз окремі російські посадовці заявляють про те, що вони самі збираються створювати військово-транспортний літак. України в таких умовах буде змушена продовжувати роботи, продовжувати нести витрати, але ми створимо цей літак. Він зараз проходить льотні випробування. Це остання стадія розробки цього літака", - зазначив прем'єр.

За словами Азарова, Україна і РФ спільно розробляли цей літак з унікальними тактико-технічними характеристиками, подібних яким сьогодні не існує. Ан-70 здатний піднімати до 50 тонн вантажу і сідати на скорочені грунтові злітно-посадочні смуги.

Як зазначив Азаров, Україна зможе довести Ан-70 до серійного виробництва: "Ми спільно розробляли Ан-70. Це відмінна машина. Ні американці, ні європейці не змогли створити подібну машину".

Читайте також: Росія має намір модернізувати літаки "Антонова" без погодження з українською стороною

У прес-службі Кабміну нагадали, що ДП "Антонов" призупинило випробування Ан-70 у зв'язку з гальмуванням участі в них основного замовника - Міноборони РФ. "З листопада минулого року російські представники не беруть участь у випробуваннях. Ми неодноразово офіційно запрошували їх, але жодної відповіді не отримали. Тому ми зупинили випробування, щоб їх результати потім не поставили під сумнів", - заявляв напередодні генеральний конструктор "Антонова" Дмитро Ківа.

Ан-70 здатний розвивати швидкість до 780 км/год, здійснювати польоти на відстань до 7,8 тис. км і сідати на грунтові злітно-посадочні смуги завдовжки 600-800 м. Літак укороченого зльоту і посадки здатний перевозити до 300 десантників або 47 т вантажів. Вартість Ан-70 - 67 млн ​​дол.

У 2011 р. Міноборони РФ придбало перший Ан-70, що будується на "Антонові". Контракт був підписаний, щоб підприємство отримало кошти на будівництво ще одного транспортника.

Міноборони РФ збиралося закупити 60 Ан-70 - у 2011 р. літак був внесений до держпрограми озброєнь Росії до 2020 р. Наприкінці грудня минулого року Азаров заявляв про те, що замовлення Росії становить понад 20 літаків. Втім, у лютому стало відомо, що військово-транспортна авіація Росії до 2020 р. отримає 17 літаків Ан-70.

Читайте також: Спільне будівництво Ан-70 і Ан-124 є важливим питанням співробітництва з Росією, - Янукович

Україна і Росія торік домовилися про спільне серійне виробництво Ан-70. Очікувалося, що остаточна збірка Ан-70 буде відбуватися на Казанському авіавиробничому об'єднанні, а "Антонов" збереже за собою випуск двигуна, крил і оперення літака.

Серійне виробництво Ан-70 має розпочатися у 2014 р., проте його організація проходить повільно, про що неодноразово заявляли обидві сторони. Зокрема, проблемно проходить передача технічної документації, процес триває досі. Проблеми Ан-70, як, втім, й інших проектів співпраці України і Росії в авіаційній сфері, вже виносилися на вищий рівень і були однією з тем останньої зустрічі Президентів Віктора Януковича і Володимира Путіна.

За даними "Комерсанта", до ідеї закупівлі Ан-70 прохолодно ставиться глава Міноборони РФ, генерал армії Сергій Шойгу. Повідомляється, що російська сторона може замінити Ан-70 новою моделлю Іл-476.

Читайте також: Для завершення створення першого серійного Ан-70 необхідно близько 300 млн грн, - гендиректор "Антонова"

Ан-70 - середньомагістральний вантажний (оперативно-тактичний, військово-транспортний) літак нового покоління, розроблений АНТК "Антонов". Літак призначається для заміни морально і технічно застарілого Ан-12. У серпні 2012 р. Росія і Україна приступили до спільних льотних випробувань Ан-70. 27 вересня 2012 р. модернізований Ан-70 здійснив свій перший політ. У 2012 р. Україною передбачалося виділити на створення Ан-70 347 млн ​​грн (43,3 млн дол.) в рамках держоборонзамовлення. Планувалося, що перший серійний Ан-70 буде переданий Міноборони РФ у 2014 р.

Нагадаємо, чистий прибуток ДП "Антонов" минулого року склав 39,33 млн грн, що на 79,6% менше порівняно з показником 2011 р. (192 млн 969 тис. грн).

До ДАК "Антонов" входять ДП "Антонов", а також філія держпідприємства - "Серійний завод "Антонов" (раніше - КиДАЗ "Авіант"), ДП "410-й завод цивільної авіації" і Харківське державне авіаційне виробниче підприємство.

Чистий прибуток ДП "Антонов" у 2011 р. збільшився на 57,4% - до 193 млн грн. У 2013 р. "Антонов" планує збільшити випуск літаків на 50% - до 12 одиниць.

Читайте також: Уряд має намір підтримувати виробництво Ан-70 і авіабудування в цілому, - Азаров

Читайте РБК-Україна в Google News

On Top
Продовжуючи переглядати RBC.UA Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності Правилами користування сайтом і згодні з використанням файлів cookie. Ознайомитися
Погоджуюся