Збитки японського автовиробника Mazda Motor Corp. в 2009-2010 фінансовому році (завершився 31 березня 2010 р.) скоротилися більш ніж у 10 разів на тлі ефективного скорочення витрат.
Збитки японського автовиробника Mazda Motor Corp. в 2009-2010 фінансовому році (завершився 31 березня 2010 р.) скоротилися більш ніж у 10 разів на тлі ефективного скорочення витрат. За підсумками року збитки склали лише 6,47 млрд ієн (68 млн дол.), хоча ще в минулому фінансовому році вони досягали 71,5 млрд ієн, передає РБК.
При цьому виручка японської компанії за минулий фінансовий рік знизилася майже на 15% - до 2,16 трлн ієн (22,9 млрд дол.) Обсяги продажів четвертого за величиною автоконцерну Японії також впали - до 1,19 млн автомобілів (-5%), причому найістотніше вони скоротилися в Північній Америці (-12%) та Європі (-26%).
У своєму звіті за підсумками року компанія відзначає, що поки попит на світовому авторинку не відновився від кризи, за винятком ринків Китаю і деяких інших країн, що розвиваються.
Крім того в останньому кварталі фінансового року, що закінчився (січень-березень 2010 р.) Mazda Motor наростила виробництво своїх автомобілів вдвічі - до майже 320 тис. штук. При цьому компанія зуміла вийти зі збитків, заробивши 9,9 млрд ієн (105 млн дол.) за підсумками кварталу.
Поступове виправлення продажів в останні місяці і пожвавлення авторинку вселяють обережний оптимізм у керівництво компанії. Mazda Motor прогнозує зростання виручки на 4,9% - до 2,27 трлн ієн (24,1 млрд дол.) і твердо має намір отримати прибуток за підсумками цього фінансового року - нехай і невелику, всього 5 млрд ієн (53 млн дол.) .
Продажі в нинішньому фінансовому році (завершиться 31 березня 2011 р.) Планується наростити на 6% - до 1,27 млн автомобілів. При цьому основна ставка робиться на швидкозростаючий авторинок Китаю, що стимулююється державою, а також країни Північної Америки - в обох регіонах Mazda Motor планує збільшення продажів на 17%.
А ось з просіданням на ринках Європи компанія, схоже, вже змирилася - там прогнозується подальше скорочення продажів ще на 6%. Не сподівається автоконцерн і на внутрішній, японський ринок, очікуючи скорочення обсягів проданих автомобілів на ньому на 5%.
Компанія Mazda Motor була заснована в 1920 р. В даний час в компанії працюють близько 22 тис. людей. Компанія виробляє легкові та комерційні автомобілі і володіє виробництвами в Японії, а також заводами в США, Китаї, Тайвані, Таїланді, ПАР, Еквадорі, Колумбії і навіть у Зімбабве.
Нагадаємо, Mazda Motor є четвертим за величиною автовиробником в Японії. Американський автоконцерн Ford володіє 11% акцій японського виробника.