Соціальні мережі Ірану переповнені повідомленнями з приводу розіграшу - очікуваної появи на Місяці логотипу американської компанії Pepsi.
Соціальні мережі Ірану переповнені повідомленнями з приводу розіграшу - очікуваної появи на Місяці логотипу американської компанії Pepsi. Як передає BBC, тисячі іранців вийшли на дахи будинків в надії побачити на Місяці відомий символ.
За кілька днів до цього в соціальних мережах поширилася чутка про те, що американська компанія з рекламною метою спроектує на Місяць за допомогою потужних лазерів свій логотип.
Багато хто сумнівався в технічній можливості цього, але було достатньо тих, хто повірив.
Одне місцеве інформаційне агентство взяло інтерв'ю у фахівців з реклами, які щиро розмірковували про те, що з'явилися нові можливості по залученню таким чином нових споживачів. Після цього стали обговорювати морально-етичні аспекти такої рекламної кампанії, акцентуючи на тому, що Місяць для деяких народів є романтичним образом.
Так чи інакше, але в багатьох іранських містах до вечора на дахах юрмилися люди.
Після години очікування в соціальних мережах стали з'являтися коментарі розчарованих і розгніваних користувачів, багато жартували з цього приводу, в тому числі і над собою.
В Ірані такі розіграші з'являються не вперше. В кінці 1978 р., напередодні ісламської революції, по країні поширилася чутка, що в повний місяць на природному супутнику землі має з'явитися зображення аятолли. Причому тоді багато хто запевняв, що дійсно бачили його.