Канадська пара - 38-річна Кеті Уіттерік і 39-річний Девід Стокер - вирішили приховати від суспільства стать своєї чотиримісячної дитини на ім'я Сторм. Про те, хлопчик Сторм чи дівчинка, не знає ніхто крім самих батьків, їх синів двох і п'яти років, двох акушерок і друга сім'ї. Про унікальну "безстатеву" дитину пишуть зарубіжні блогери та канадські ЗМІ.
Канадська пара - 38-річна Кеті Уіттерік і 39-річний Девід Стокер - вирішили приховати від суспільства стать своєї чотиримісячної дитини на ім'я Сторм. Про те, хлопчик Сторм чи дівчинка, не знає ніхто крім самих батьків, їх синів двох і п'яти років, двох акушерок і друга сім'ї. Про унікальну "безстатеву" дитину пишуть зарубіжні блогери та канадські ЗМІ.
Своє рішення К.Уіттерік і Д.Стокер пояснюють тим, що вони виступають за свободу вибору людини, за прогресивне і ліберальне суспільство. За їх словами, Сторм сам вибере собі ту стать, яку захоче, коли виросте.
Д.Стокер, працює шкільним вчителем, називає огидним такий стан справ, коли батьки вибирають за дітей, що їм робити і ким їм бути, в тому числі і в плані статевої приналежності. За його словами, суспільство просто заганяє дітей у заздалегідь приготовлені для них осередки гендерної ідентичності. А К.Уіттерік додає, що не повідомляючи світу стать дитини, вона таким чином просить людей не заважати дитині самостійно вибрати, ким бути.
Причому батьки також ліберально ставляться і до виховання інших своїх дітей - п'ятирічного Джазза і дворічного Кіо. Дітям не диктують, який одяг вибирати, стригти волосся чи ні. Джазз, який вже може ходити до школи, замість цього отримує домашню освіту, яка не грунтується ні на якій системі, а тільки лише на цікавості дитини. Відзначимо, що зараз обидва хлопчики носять рожевий одяг і відрощують довге волосся, тому їх часто приймають за дівчаток.
Подібні методи виховання викликають негативну реакцію суспільства. З хлопчиками, які виглядають як дівчатка, не хочуть грати інші діти. Незважаючи на все це, батьки Джазза і Кіо вважають, що краще піддатися нападкам з боку суспільства, але зберегти свою індивідуальність і самобутність.