ru ua

Стів Кріплані: "Впевненість у своєму одязі дає 50% успіху"

Автор: RBC.UA
Керуючий філією компанії "Императорский портной" в Україні Стів Кріплані розповів РБК-Україна, чим відрізняється індивідуально пошитий костюм від костюмів відомих брендів, про секрет успіху і високої конкурентоспроможності компанії "Императорский портной", і як філософія компанії дозволяє використовувати кризові явища в економіці на користь бізнесу. Матеріал публікується на правах реклами

РБК-Україна: Чим відрізняється готовий, нехай дорогий і брендовий костюм, від костюму пошитого за індивідуальною викрійкою? Як компанії "Императорский портной", зокрема в Україні, вдається конкурувати з всесвітньо відомими брендами?

Стів Кріплані: Якщо порівнювати наш бізнес з продажем готового одягу, то можна сказати, що це, звичайно, дві різні речі. Готовий одяг - це бізнес, орієнтований на прибуток, але навряд чи його можна назвати якісним. Там використовують машинне пошиття, а потім підганяють вже готовий костюм по фігурі, в той час як ми використовуємо індивідуальні лекала. Є багато брендів, але якісних серед них зовсім небагато. Тому що, будь-яке виробництво, масове виробництво, більше орієнтується на отримання прибутку. Наш бізнес - це в першу чергу сервіс. Ми дивимося більше на сервіс, ніж на вартість костюма. Клієнт має розуміти, що таке костюм, пошитий спеціально для нього, і що він значно відрізняється від костюма, який шиють на фабриці, а потім "підганяють". Ми під кожного клієнта виготовляємо своє лекало, знімаємо близько 30-40 мірок. На виготовлення такого костюма йде 6-7 тижнів, з кількома примірками. Костюм робиться з нуля! Індивідуально виконується кожна дрібниця, кожна деталь костюма. У підсумку виходить, що клієнт купує костюм, в якому 90% ручної роботи.

РБК-Україна: Які Ви використовуєте матеріали для виготовлення костюмів?

Стів Кріплані: У нас максимальний вибір тканин, який тільки можливий в Україні - усього близько 10 тис. видів. Ми використовуємо тільки натуральні тканини, ексклюзивні тканини, в яких немає синтетичних добавок. Ми працюємо тільки зі світовими лідерами, тому наша компанія на сьомому місці серед світових лідерів з пошиття одягу.

"Императорский портной" працює з главами восьми держав світу. Для таких клієнтів я б ніколи не пішов на компроміс у питаннях якості. Є такі тканини, яких у світі вистачить на один або два костюми. Оздоблювальні роботи при виготовленні костюма і підкладки в тому числі виконуються з натуральних тканин. Точно також фурнітура, наприклад, ґудзики, всі натуральні: рогові, перламутрові, дерев'яні ...

РБК-Україна: Скільки може коштувати костюм у Вас? Чи можна співставити ціни на продукцію Вашу і ціни в модних бутиках, які підганяють костюм?

Стів Кріплані: У нас костюм коштує від 1,1 тис. дол і вище, все залежить від обраних клієнтом матеріалів. У нас ніколи не буває знижок, тому що я поважаю своїх клієнтів. Я не дозволю собі написати "знижка", тому що все одно в таких випадках продавець має намір прийти до тієї вартості, за яку хотів продати товар. Я веду бізнес по-іншому: можу додати сорочку. І в нас немає такої практики, коли продукт коштує 200 дол, а ми продаємо за 1 тис. дол.

Крім того, як я вже говорив, ми надаємо клієнтам сервіс. Я прошу клієнтів, щоб вони через деякий час обов'язково приносили костюми, і ми перевіряємо, в якому стані шви, лагодимо підкладку, якщо це необхідносто, міняємо гудзики. До речі, це вже входить у вартість костюма. І знижки нам робити просто не потрібно.

У мене є девіз: "Проблеми клієнта - мої проблеми", тому я уважно вислуховую кожного. Щоб зробити хороший костюм, потрібно знати буквально все: яка у нього професія, де планує носити костюм. Серед моїх клієнтів є різні люди, але вони завжди точно знають, чого хочуть. Я вчуся у кожного клієнта, намагаюся удосконалюватися, щоб якість костюмів була ще вищою. Повірте, українські покупці дуже уважні до деталей.

РБК-Україна: Як змінилася кількість ваших клієнтів у кризу і після неї?

Стів Кріплані: Я завжди вважаю, що криза - це добре. Під час кризи завжди є можливість побачити свої мінуси, дізнатися, що необхідно виправити, і використати це собі на користь. Клієнтів у кризу дійсно стало більше. Звичайно, багато ще купують готові брендові речі, але потім розуміють, що є більш якісні костюми, які краще сидять. У кризовий час завжди залишаються постійні клієнти і плюс додаються ще люди, які купують в інших магазинах, але хочуть спробувати краще.

РБК-Україна: Як Ви знаходите нових клієнтів?

Стів Кріплані: Правильний кравець ніколи не буде давати багато реклами. Рекламу повинні робити клієнти. Мій костюм - це і є моя реклама. І як результат, у мене 80% клієнтів приходять за рекомендаціями друзів.

РБК-Україна: Вам доводилося відмовляти клієнтам? Якщо Ви бачите, що людині не личить той чи інший колір або фасон костюма, все одно робите?

Стів Кріплані: Я попереджаю клієнта, що це не його колір. 90% клієнтів завжди прислухаються і погоджуються. Людина сама дивиться і розуміє, що наприклад, її цей колір повнить. Ніхто ж не хоче мати негарний вигляд, одягати те, що не личить. У мене в житті було не так багато моментів, коли я відмовлявся шити костюм. Був випадок, коли клієнт хотів пошити ту модель костюма, яка візуально його повнила. Але я знав, яким буде результат, і не хотів витрачати час, або зробити "поганий" костюм. Тоді я відмовив людині.

РБК-Україна: Як визначити який колір людині личитиме? Або є певний набір кольорів, які підходять усім?

Стів Кріплані: Звичайно, немає. Свою роль відіграє кольори очей, волосся, шкіри. Крім того, важливо, яка професія у людини, де вона буде носити костюм. Все це важливо. У нас, як я вже говорив, максимальний вибір кольорів тканини, це дає можливість підібрати ідеальний колір з урахуванням усіх чинників.

РБК-Україна: Вам подобається, як одягаються українці? Які поради в плані стилю Ви могли б дати?

Стів Кріплані: Я думаю, є 40% людей, які знають, як треба одягатися. Більшість ще не знає, як одягатися правильно, і у нас попереду ще багато роботи. Тому що в цьому питанні також необхідно звертатися до фахівця. Модні тенденції мінливі, а стиль залишається. Я завжди рекомендую клієнтам те, що підійде саме їм. Одяг - це такий сегмент, така річ, якщо її правильно підібрати, ви будете більш впевнено себе відбчувати, а це вже 50% успіху.

РБК-Україна: Ви плануєте відкривати нові магазини в Україні?

Стів Кріплані: "Императорский портной" планує відкривати щороку по магазину в різних містах СНД. Цього року ми відкрили магазин в Єревані, Вірменія. Ще ми плануємо відкривати представництва в кількох містах Росії.

В Україні ми працюємо вже 19 років, але цей салон (на вул. Гончара 15/3) ми відкрили чотири роки тому. Потрібен час. Я думаю, ми відкриємо і нове представництво в Україні протягом наступних 2-3 років.

Бесіду вів Віталій Рабінович