ua en ru

Стартував перший рейс бюджетної авіакомпанії "Wizz Air Ukraine" в Сімферополь

Автор: RBC.UA
Стартував перший рейс бюджетної авіакомпанії "Wizz Air Ukraine" на новому літаку Airbus A320 за маршрутом Київ-Сімферополь сьогодні в аеропорту "Бориспіль". Про це повідомив кореспондент РБК-Україна.

Стартував перший рейс бюджетної авіакомпанії "Wizz Air Ukraine" на новому літаку Airbus A320 за маршрутом Київ-Сімферополь сьогодні в аеропорту "Бориспіль". Про це повідомив кореспондент РБК-Україна. Наприкінці травня стартував перший рейс за маршрутом Київ-Одеса. За словами міністра транспорту і зв'язку України Йосипа Вінського, наповненість літака вже на перший рейс підтвердила його особисте переконання в тому, що люди швидко пересядуть з "комфортабельних" автобусів "Богдан" на нові літаки Airbus A320. "Люди звикли вважати, що літак - дорогий і недоступний вид пересування, проте пасажири, які летять сьогодні, заплатили за авіаквиток не більше, ніж за проїзд в поїзді", - сказав він. Як повідомляв 10 червня ц.р. Й.Вінський, Міністерство транспорту і зв'язку планує залучити до роботи в Україні 3-4 великі міжнародні авіакомпанії на умовах low-cost. Він уточнив, що попередня домовленість з цього питання досягнута з однією з німецьких авіакомпаній. За словами Й.Вінського, 18 червня ц.р. заступник міністра транспорту і зв'язку Ігор Урбанський вилетить до Німеччини для відповідних переговорів. Й.Вінський відзначив, що кількість рейсів з України, а також їхні напрями визначатиме сама компанія. "Для мене як міністра це не важливо. Для мене важливо забезпечити, щоб до України прийшли 3-4 крупних міжнародних авіаперевізника з новими літаками. Це дозволить забезпечити безпеку і комфортабельність польотів, а також стимулюватиме українські авіакомпанії для придбання нових літаків", - сказав міністр. Нагадаємо, в листопаді 2007 р. президент авіакомпанії Міжнародні авіалінії України (МАУ) Юрій Мірошников заявляв, що іноземні бюджетні авіаперевізники (Low Cost) активно цікавляться українським авіаційним ринком. За його словами вже найближчим майбутнім на український ринок авіаперевезень очікується прихід бюджетних авіаперевізників. "Буде і прихід іноземних бюджетних перевізників і формування вітчизняних. Однією з перешкод їхньому приходу до України і формувань в країні є те, що вітчизняна ринкова база на даний момент достатньо слабка. Успішно Low Cost-перевізник може працювати на об'ємних ринках, на ринках, які генерують сотні тисяч пасажирів на рік, де можна робити 5-7 рейсів на день, і де на вирішення пасажира летіти або не летіти впливає тільки ціна і ніякі інші обставини – ні віза, ні вартість готелю за кордоном", - відзначав президент МАУ. Друга обставина, яка, на думку Юрія Мірошникова, затримуватиме активний розвиток українського ринку Low Cost- перевізників, – це візовий режим. "Low Cost – це перш за все грошовий механізм. Доступ до великих обсягів дешевих ресурсів, які дозволяють придбати дешево достатню кількість літаків, профінансувати збитки первинного періоду і запустити весь механізм Low Cost- перевізника, того або іншого ступеня визначить появу таких перевізників в Україні. А зняття візового режиму визначить факт приходу іноземних, але вони прийдуть і раніше. Наприклад, є компанія Sky Europe з Братислави, яка хоче літати до Києва, не дивлячись на візовий режим. А ефект "буму" в Україні відбудеться тільки тоді, коли не буде віз", - заявляв Ю.Мірошников.