ua en ru

Швидкісний потяг Hyundai сьогодні вранці не вийшов на маршрут Львів-Київ (відео)

Автор: RBC.UA
Швидкісний потяг Hyundai № 170 сполученням Львів-Київ, який сьогодні, 5 вересня, повинен був відправитися в столицю, не вийшов на рейс. Поїзд зі Львова повинен був виїхати в 7:00, але пасажирам повідомили, що відправлення затримується на півтори години. Пізніше пасажирам запропонували пересісти на інший потяг, який прямує в Київ. Однак пропонували їхати більш ніж по 4 людини в купе.

Швидкісний потяг Hyundai № 170 сполученням Львів-Київ, який сьогодні, 5 вересня, повинен був відправитися в столицю, не вийшов на рейс. Поїзд зі Львова повинен був виїхати в 7:00, але пасажирам повідомили, що відправлення затримується на півтори години. Пізніше пасажирам запропонували пересісти на інший потяг, який прямує в Київ. Однак пропонували їхати більш ніж по 4 людини в купе, передає "24 канал".

Тим пасажирам, які відмовилися від такого варіанту, повернули всю вартість придбаного на Hyundai квитка, яка складає 273-394 грн.

Читайте також: Ціна квитків на поїзди Hyundai знижена з урахуванням ставки ПДВ у 0%

Нагадаємо, останній раз швидкісний потяг Hyundai № 170 сполученням Львів-Київ, який повинен був прибути в столицю о 11:55, 23 червня запізнився на 2 години.

Читайте також: В Україні з 1 вересня набув чинності новий календарний коефіцієнт індексації вартості проїзду в пасажирських поїздах

Ціни на квитки для проїзду в поїздах Hyundai значно вище, ніж на звичайні - як заявляли в "Укрзалізниці", "за швидкість і сервіс потрібно платити". Разом, поїзди цієї компанії неодноразово спізнювалися або не виходили в рейси з технічних причин. Також траплялися випадки відключення кондиціонування. Так, 2 червня через технічні неполадки поїзд Hyundai не вийшов в рейс із Харкова до Києва. 11 червня потяг Hyundai сполученням Київ-Донецьк затримувався на понад 40 хв. 12 липня поїзд Hyundai, що здійснював рейс за маршрутом Донецьк-Київ, з технічних причин запізнився на 4,5 години. 31 липня Поїзд Hyundai Донецьк-Київ спізнився майже на 3 години.

Відзначимо, в липні АМКУ почав дослідження обгрунтованості тарифів на перевезення пасажирів поїздами Hyundai Rotem. Водночас в "Укрзалізниці" заявили про розробку порядку впровадження компенсації пасажирам за запізнення поїздів "Інтерсіті+" більш ніж на 30 хвилин. А віце-прем'єр Борис Колесніков заявив, що в низці українських ЗМІ розгорнута інформаційна війна проти впровадження швидкісних поїздів Hyundai. "Йде цілеспрямована кампанія проти швидкісного руху з боку медіа, що перекладається на російську мову словом "джинса". Із 400 рейсів Hyundai поламалися 8 разів, звичайні поїзди поламалися 80, але про це ніхто не говорить", - зазначив він наприкінці червня.

Водночас прем'єр-міністр Україна Микола Азаров заявив, що Україна більше не буде закуповувати потяги Hyundai, а буде купувати поїзди українського виробництва.

Нагадаємо, 25 травня ц.р. з Центрального залізничного вокзалу Києва до Львова відправився перший електропоїзд Hyundai. З 00:00 27 травня в Україні діє новий графік руху поїздів на 2012-2013 рр., в якому передбачено курсування нових денних міжрегіональних швидкісних поїздів Hyundai. Як повідомлялося, у 2013 р. до Криму почнуть курсуватишвидкісні поїзди Hyundai і Skoda.

Загальна кількість місць в міжрегіональному електропоїзді Hyundai в дев'ятивагонній комплектації - 579, з яких 1-го класу - 168, 2-го класу - 411. Загальна кількість місць в електропоїзді Skoda в шестивагонній комплектації - 636, з яких 1-го класу - 46, 2-го класу - 590.