ua en ru

Швидкість руху поїздів у київському метро знизиться через зношеність колій

Автор: RBC.UA
У Київському метрополітені виникла гостра необхідність вирішення проблеми експлуатації зношених колій. Заміни вимагають 8,5 км рейок, 3 тис. 500 дерев'яних шпал та 396 перекладних та мостових брусів, які зносилися в процесі щоденного руху поїздів. Запаси матеріалів для ремонту рейок на підприємстві вичерпані, а можливість їх придбання - відсутня.

У Київському метрополітені виникла гостра необхідність вирішення проблеми експлуатації зношених колій. Заміни вимагають 8,5 км рейок, 3 тис. 500 дерев'яних шпал та 396 перекладних та мостових брусів, які зносилися в процесі щоденного руху поїздів. Запаси матеріалів для ремонту рейок на підприємстві вичерпані, а можливість їх придбання - відсутня, передає прес-служба підприємства.

"Учасники дискусії (на підприємстві) розглянули шляхи забезпечення безпеки руху поїздів з урахуванням нинішнього стану колійного господарства і обговорили можливість зменшення швидкості руху поїздів на тих ділянках, де колія відслужила своє. Це дозволить зменшити динамічні навантаження на рейки і пропускати по них потягу. Причетні підрозділи Київського метрополітену почали напрацьовувати документацію для впровадження змін до графіку руху поїздів з наступним систематичним контролем стану колій", - сказано в повідомленні.

Читайте також: Збиток "Київського метрополітену" в 2012 р. виріс до 345 млн грн

Там зазначається: "При нинішніх обставинах таке рішення комунального підприємства" Київський метрополітен "бачиться єдиним можливим і правильним. Адже, незважаючи на фінансові проблеми, підприємство зобов'язане забезпечити безпеку руху поїздів та обслуговувати великий пасажиропотік. Однак слід зазначити, що зменшення швидкості руху поїздів - це тимчасовий захід, і воно не є панацеєю від зносин колій, а лише дозволить на певний час відстрочити їх заміну. ​​Якщо потреби Київського метрополітену і надалі не будуть фінансуватися належним чином, це призведе до подальшого зниження швидкості руху поїздів, а ще згодом - до закриття ділянок, де стан колій буде не придатним до експлуатації".

Читайте також: На станціях Київського метрополітену протягом 2012 р. сталося 82 випадки травмування пасажирів

Конструкційна швидкість поїздів, які експлуатуються в київському метро складає близько 90 км/год.

Варто зазначити, що за підсумками 2012 збиток комунального підприємства "Київський метрополітен" склав 345 млн грн, що на 7,6% більше збитку в 2011 р. на рівні 320,7 млн грн.