ua en ru

Швейцарія запустила антифутбольну рекламну кампанію для жінок

Автор: RBC.UA
Швейцарія запустила туристичну рекламну кампанію, яка орієнтована виключно на жінок, а саме - на дружин футбольних уболівальників. В той час, як вся увага чоловіків буде прикута до подій на майбутньому чемпіонаті світу, представницям прекрасної статі пропонується не сохнути від нудьги, а відпочити в прекрасній гірській країні, де вони будуть оточені турботою і увагою "гарячих" скандинавських хлопців.

Швейцарія запустила туристичну рекламну кампанію, яка орієнтована виключно на жінок, а саме - на дружин футбольних уболівальників. В той час, як вся увага чоловіків буде прикута до подій на майбутньому чемпіонаті світу, представницям прекрасної статі пропонується не сохнути від нудьги, а відпочити в прекрасній гірській країні, де вони будуть оточені турботою і увагою "гарячих" скандінавських хлопців. Рекламна кампанія спеціально приурочена до чемпіонату світу по футболу, який пройде літом в Германії. Її мета - переконати жінок залишити своїх одержимих футболом чоловіків спостерігати за спортивними битвами перед телеекранами, а самим відправитися на відпочинок до Швейцарії. До процесу спокушання дружин уболівальників підключилися найкрасивіші чоловіки країни, які знялися в заманюючому рекламному ролику. "Милі дівчата, чом би вам не сховатися від чемпіонату в тій країні, де чоловіки приділятимуть увагу не футболу, а вам і лише вам?" - мовиться в кліпі, що демонструє "генофонд нації" у всій його красі. Перед очима глядачок низкою проходять напівголі фермери з торсами атлетів, сексапільні провідники потягів, м'язисті альпіністи, елегантні, підтягнуті паромники і дужі лісоруби. Завершує ролик сам "містер Швейцарія 2005", який доїть корову і спокусливо посміхається в камеру. "Нам здалося, що такий незвичайний і навіть десь екстравагантний хід допоможе привернути туристів, яким не цікавий футбол. Звичайно, в першу чергу ця реклама орієнтована на дружин уболівальників", - говорить представниця Швейцарської національної туристичної корпорації Вероник Канель. Фотографії особливо вподобаних героїв кліпу спокушені туристки зможуть придбати в будь-якому магазині - вони розповсюджуватимуться у вигляді поштових листівок. За матеріалами Ananova.