Нідерландська компанія Swedish Automobile NV (SWAN), що володіє автомобільної маркою Saab, подала до окружного суду Венерсборгу (Швеція) клопотання про визнання банкрутом компаній Saab Automobile, Saab Automobile Tools і Saab Powertrain. Про це йдеться в прес-релізі SWAN.
Нідерландська компанія Swedish Automobile NV (SWAN), що володіє автомобільної маркою Saab, подала до окружного суду Венерсборгу (Швеція) клопотання про визнання банкрутом компаній Saab Automobile, Saab Automobile Tools і Saab Powertrain. Про це йдеться в прес-релізі SWAN.
У вересні 2011 р. Saab отримав у шведському суді захист від кредиторів і розраховував залучити стратегічних інвесторів, щоб врятувати компанію. Знайти фінансування не вдалося, і рада директорів Saab зробила висновок, що компанія більше не платоспроможна.
SWAN (до літа 2011 р. називалася Spyker Cars) має намір повністю списати свою частку в Saab Automobile.
Нагадаємо, з проханням визнати Saab банкрутом у вересні в суд зверталися профспілки Швеції. Профспілка "Юніон" заявив, що вимагатиме банкрутства автовиробника, оскільки працівники автоконцерну і члени цієї профспілки не отримали свої зарплати.
Зазначимо, за підсумками I півріччя Swedish Automobile працювала в збиток. "За перші шість місяців компанія втратила відразу 224 млн євро", - говорилося в повідомленні SWAN. Для порівняння, роком раніше аналогічний показник склав лише 56 млн євро. Сукупний борг Swedish Automobile на кінець червня перевищив 284 млн євро.
Нагадаємо, виробивши за першу половину року всього 12 тис. 977 автомобілів, Saab був змушений у квітні призупинити частину своїх виробничих потужностей через нестачу фінансування. Вже до 9 червня виробництво стало остаточно, а через тиждень компанія виявилася неспроможною виплачувати заробітну плату власним працівникам.
Spyker, перейменований в Swedish Automobile в травні 2011 р., придбав у американського автоконцерну General Motors компанію Saab в 2010 р. За підсумками 2010 р. фінансові показники Saab виявилися плачевними, а в квітні 2011 р. конвеєр автовиробника і зовсім зупинився через борги перед постачальниками комплектуючих. У травні 2011 р. Spyker знайшов китайського партнера по відновленню виробництва Saab, ним стала компанія Pang Da Automobile Trade Co. Про свою готовність інвестувати в Saab неодноразово заявляв російський бізнесмен Володимир Антонов, який був витіснений з числа акціонерів Spyker під тиском General Motors.