ua en ru

Найдовший міст у Європі з'єднає Німеччину і Данію

Автор: RBC.UA
Німеччина і Данія ухвалили рішення про будівництво мосту через протоку Фемарн-Бельт у Балтійському морі. Це буде найдовший міст у Європі, протяжністю 20 кілометрів. Про це повідомляє "Німецька хвиля".

Німеччина і Данія ухвалили рішення про будівництво мосту через протоку Фемарн-Бельт у Балтійському морі. Це буде найдовший міст у Європі, протяжністю 20 кілометрів. Про це повідомляє "Німецька хвиля". Міністри транспорту ФРН і Данії Вольфганг Тіфензеє (Wolfgang Tiefensee) і Каріна Крістенсен підписали в Копенгагені договір про будівництво такого мосту через Балтійське море. Міст з'єднає острови Фемарн (Німеччина) і Лолланн (Данія) і матиме дві залізниці, а також чотирьохсмугову автомагістраль. Він також дозволить пов'язати Німеччину зі скандинавським півостровом через Ерессунський міст, який вже сполучає Копенгаген зі шведським містом Мальме. Повідомляється, що новий міст дозволить на одну годину скоротити час у дорозі між Гамбургом і Копенгагеном. Зараз на подолання цього маршруту йде близько 4 з половиною годин. Варто відзначити, що вартість проекту по будівництву нового мосту між Німеччиною і Данією оцінюється в 5,6 мільярда євро. Велику частку цієї суми - 4,8 мільярда євро - надасть Данія. Вона розраховує компенсувати витрати згодом за рахунок стягування плати за проїзд. Зі свого боку уряд ФРН зобов'язується розширити мережу залізних і автомобільних доріг, що ведуть до мосту на німецькій стороні. Будівництво нового мосту повинне початися в 2012 і завершитися в 2018 році. Тим часом, у Європі практикують будівництво мостів з використанням нетрадиційних технологій і матеріалів. Нагадаємо, в німецькому місті Гессені зведений перший у Європі пластмасовий міст. На відміну від звичайних залізобетонних мостів, основну частину нової споруди складають конструкції зі штучного волокна. Зведення нового моста було закінчене в кінці липня ц.р. Як основні елементи були використані сталь і композитні матеріали, просто кажучи, пластик. Міст збирали в спеціальному ангарі. Його маса дорівнює всього 58 т, що значно менше маси його аналогів із сталі і бетону.