Intrebrand опублікував ТОП-100 найдорожчих брендів світу. Найдорожчим брендом світу виявилася Coca-Cola. Компанія за даними Interbrand поки що володіє найдорожчою торговою маркою в світі. У спину Coca-Cola дихає Apple, чий бренд за рік подорожчав на 129%. Такий стрибок Apple пояснюється успішним запуском нових моделей iPad і iPhone. Третій ступінь-марка IBM, вартість якої за рік виросла на 8% - до 75,532 млрд дол.
Intrebrand опублікував ТОП-100 найдорожчих брендів світу. Найдорожчим брендом світу виявилася Coca-Cola. Компанія за даними Interbrand поки що володіє найдорожчою торговою маркою в світі. У спину Coca-Cola дихає Apple, чий бренд за рік подорожчав на 129%. Такий стрибок Apple пояснюється успішним запуском нових моделей iPad і iPhone. Третій ступінь-марка IBM, вартість якої за рік виросла на 8% - до 75,532 млрд дол.
Аналітики Interbrand оцінювали саму торговельну марку. Ринкова капіталізація корпорацій не розглядалася. Варто звернути увагу на те, що 4 з 5 провідних брендів відносяться до сектору високих технологій, та й взагалі концентрація представників IT-бізнесу вказує на зростаючу роль цього сектора.
Читайте також: Apple стала найдорожчим брендом у світі - 100 млрд дол
Отже, в рейтингу найдорожчих у світі брендів, перше місце зайняла Coca-Cola. Вартість торгової марки за рік зросла на 8%, і досягла 77, 839 млрд дол
Високотехнологічна Apple розташувалася на другому місці. Вартість цього бренду оцінена в 76,568 млрд дол, а динаміка за рік виявилася найвищою серед представників рейтингу - 129%.
Один з найбільших у світі виробників програмного і апаратного забезпечення IBM розташувався на третьому місці з вартістю бренду в 75,532 млрд дол. Динаміка зростання вартості цього бренду за рік склала 8%.
Google посіла в списку найбільш дороги брендів четверте місце. Вартість бренду, яка за рік зросла на 26%, оцінили в 69,726 млрд дол.
П'яте місце дісталося Microsoft. Незважаючи на те, що вартість торгової марки знизилася на 1%, вона залишається досить високою - 57,839 млрд дол.
General Electric облаштувалася на шостому місці з вартістю бренду в 43,682 млрд дол. За рік компанія додала до вартості своєї торгової марки 2%.
На сьомому місці опинився McDonald's. Цей бренд коштує 40,062 млрд дол і набрав за рік 13%.
Intel посів восьме місце списку найдорожчих брендів. Вартість його торгової марки виросла на 12% і склала 39,385 млрд дол.
Samsung відстав від свого конкурента Apple на шість пунктів і опинився на дев'ятому місці. Вартість корейського бренду у урахуванням зростання вартості на 40% становить 32,893 млрд дол.
Toyota стала найдорожчим автомобільним брендом. Вартість цієї торгової марки - 30,28 млрд дол а динаміка за рік склала +9%.
На десятому місці Mercedes-Benz. Цей бренд коштує 30,097 млрд дол, а за минулий рік він набрав у ціні 10%.
Також до ТОП-100 найдорожчих брендів увійшли BMW, Disney, Cisco, HP, Gillette, Louis Vuitton, Oracle, Nokia, Amazon, Honda, Pepsi, H & M, American Express, SAP, Nike, UPS, IKEA, Kellogg's, Canon, Budweiser , JPMorgan, HSBC, Pampers, Nescafe, Ebay, Zara, Gucci, Volkswagen, Sony, Philips, L'Oreal, Accenture, Thomson Reuters, Ford, Heinz, Colgate, Goldman Sachs, Dell, Citibank, Siemens, Danone, Hyundai, Morgan Stanley, Audi, Nintendo, Nestle, AXA, Xerox, Adidas, Caterpillar, Allianz, Hermes, KFC, Panasonic, Sprite, MTV, Cartier, Facebook, Tiffany & Co., Avon, Porsche, Nissan, Visa, Shell, Santander, 3M, Adobe, Johnson & Johnson, Kleenex, Jack Daniels, Burberry, Johnnie Walker, Prada, John Deere, Pizza Hut, KIA, Starbucks, Corona Extra, Smirnoff, Ralph Lauren, Heineken, BlackBerry, MasterCard, Credit Suisse, Harley-Davidson, Yahoo !, Moеt & Chandon, Ferrari, GAP.
Зазначимо. що згідно з раніше опублікованим рейтингом експертного агентства Eurobrand найдорожчим у світі брендом був визнаний Apple.