Чистий прибуток "Яндекса" зріс за 6 міс. на 67%
Чистий прибуток російської інтернет-компанії "Яндекс" по US GAAP за перше півріччя 2012 р. порівняно з аналогічним періодом 2011 р. збільшився на 67% - до 100,63 млн дол. (3 млрд 241 млн руб.). Про це йдеться в матеріалах компанії.
Скоригований чистий прибуток за звітний період склав 3 млрд 574 млн руб., що на 52% більше порівняно з першим півріччям 2011 р.
Консолідований виторг у звітному періоді досягнув 12 млрд 675 млн руб., що на 50% більше, ніж роком раніше. Виторг за вирахуванням винагороди партнерам зросла на 45% - до 10 млрд 542 млн руб.
Операційний прибуток у першому півріччі 2012 р. склав 3 млрд 804 млн руб., збільшившись на 44% в річному обрахунку. Скоригований показник EBITDA збільшився на 50% - до 5 млрд 447 млн руб.
Частка "Яндекса" на російському пошуковому ринку в II кварталі 2012 р. становить у середньому 60,4% (за даними LifeInternet). Кількість запитів пошуку "Яндекса" за II квартал ц.р. порівняно з аналогічним періодом роком раніше збільшилася на 30%.
При цьому чистий прибуток найголовнішого конкурента "Яндекса" Google в I півріччі 2012 р. виріс на 31,9% - до 5,675 млрд дол.
Нагадаємо, чистий прибуток "Яндекс" по US GAAP за 2011 р. збільшився порівняно з 2010 р. на 51% і становив 5,7 млрд руб. (179,3 млн дол.). Як повідомлялося, в кінці 2011 р. "Яндекс" оголосила про підписання партнерської угоди з компанією Sаmsung про співробітництво в сфері мобільного інтернету.
На початку цього року помер один із засновників "Яндекса", почесний голова ради директорів Бен Коул, який пішов з життя у віці 87 років.
"Яндекс" є однією з найбільших російських IT-компаній і сьомим пошуковиком світу за кількістю оброблених запитів. "Яндекс" з'явився в 1997 р. 19 травня 2010 р. компанія запустила англомовну версію своєї пошукової системи на домені yandex.com, вийшовши таким чином на міжнародний рівень. 24 травня 2011 р. звичайні акції "Яндекса" класу "A" почали торгуватися на американській біржі Nasdaq у секції Nasdaq Global Select Market. В рамках IPO було розміщено 52,174 млн акцій Yandex за ціною 25 дол. за папір, обсяг розміщення склав 1,3 млрд дол. (без урахування опціону перепідписання). Підсумковий обсяг надходжень від продажу акцій в рамках IPO "Яндекса" на користь самої компанії і ряду її акціонерів досяг 1,43 млрд дол.