Reputation Institute опублікував список найбільш шанованих компаній світу
Reputation Institute оновив рейтинг 100 найбільш шанованих компаній світу. Для розрахунку "репутаційного індексу" автори дослідження опитали близько 55 тис. споживачів з 15 країн на предмет їх рівня довіри до тієї або іншої компанії, повідомляє телеканал "Росія 24".
Якщо судити за рейтингом, можна з упевненістю сказати, що в автомобільній промисловості найбільшою повагою користуються німецькі виробники: BMW, Daimler, Volkswagen. У секторі електроніки балом правлять азіатські виробники (японські Sony, Canon, корейська Samsung).
Читайте також: Опубліковано рейтинг кращих пляжів в світі
Серед технологій - беззаперечний лідер США, такі компанії як Microsoft, Apple, Google, Intel - ввійшли в першу двадцятку найбільш шанованих компаній світу.
Нижче слід топ-20 списку:
Місце |
Назва |
Індекс довіри, бали |
Країна |
Галузь |
1. |
BMW |
78,13 |
Німеччина |
Автомобільна промисловість |
2. |
The Walt Disney Company |
77,76 |
США |
Інформація та медіа |
3. |
Rolex |
77,23 |
Швейцарія |
Споживчий сектор |
4. |
|
77,15 |
США |
Інформація та медіа |
5. |
Daimler (Mercedes-Benz) |
76,58 |
Німеччина |
Автомобільна промисловість |
6. |
Sony |
76,30 |
Японія |
Електроніка |
7. |
Microsoft |
76,23 |
США |
Технології |
8. |
Canon |
76,02 |
Японія |
Електроніка |
9. |
Nestle |
75,21 |
Швейцарія |
Продукти харчування |
10. |
LEGO Group |
75,02 |
Данія |
Споживчий сектор |
11. |
Intel |
74,98 |
США |
Технології |
12. |
Apple |
74,65 |
США |
Технології |
13. |
Volkswagen |
74,38 |
Німеччина |
Автомобільна промисловість |
14. |
Adidas Group |
74,05 |
Німеччина |
Споживчий сектор |
15. |
Johnson & Johnson |
73,56 |
США |
Споживчий сектор |
16. |
Samsung Electronics |
73,39 |
Південна Корея |
Електроніка |
17. |
L'Oréal |
73,37 |
Франція |
Споживчий сектор |
18. |
Nike |
72,81 |
США |
Споживчий сектор |
19. |
Colgate-Palmolive |
72,73 |
США |
Споживчий сектор |
20. |
Philips Electronics |
72,49 |
Нідерланди |
Електроніка |
Читайте також: Топ-10 кращих в світі залів очікування в аеропортах
"Індекс довіри" (RepTrak Pulse) за шкалою від 0 до 100 балів являє собою усереднене ставлення споживачів до репутації компанії. Показник враховує чотири ключових емоційних індикатори: довіра, повага, захоплення і доброзичливість. Також Reputation Institute аналізує сім критеріїв корпоративної репутації: місце роботи, управління, країнову приналежність, фінансове становище, лідерські якості, продукти та сервіси, інновації. Ця група показників визначає "індекс довіри" в очах акціонерів, конкурентів і всього ринку в цілому.