Один з провідних французьких автовиробників, компанія Renault хоче купити збанкрутілу в минулому році SsangYong Motor. За даними джерела, близького до угоди, французи вже подали заявку про покупку компанії - п'ятого за величиною автовиробника Південної Кореї.
Один з провідних французьких автовиробників, компанія Renault хоче купити збанкрутілу в минулому році SsangYong Motor. За даними джерела, близького до угоди, французи вже подали заявку про покупку компанії - п'ятого за величиною автовиробника Південної Кореї, передає РБК з посиланням на Reuters.
Офіційні представники альянсу Renault-Nissan і регіонального Renault Samsung від коментарів з даного питання поки відмовилися.
Нагадаємо, в січні минулого року фінансові проблеми п'ятого за величиною в Кореї автоконцерну SsangYong Motor змусили керівництво компанії подати заяву до суду з банкрутств з проханням захистити SsangYong від домагань кредиторів. Тоді ж керівництво SsangYong почало розробляти план реструктуризації компанії, що припускає істотне скорочення персоналу - на 36%. У середині травня 2009 р. робітники почали страйк на заводі в м.Пхентхек, розташованому в 75 км на південь від Сеула. Протестуючи проти звільнень, робітники захопили завод, паралізувавши його роботу.
SsangYong, що зазнав фінансових проблем, є найдрібнішим виробником автомобілів в Південній Кореї. 51% акцій компанії належить одному з найбільших виробників автомобілів у Китаї SAIC Motor Corp. У надії вибратися з кризової ситуації SsangYong зверталася за фінансовою допомогою до уряду Південної Кореї, проте їй було відмовлено.
Компанія SsangYong спеціалізується на виробництві позашляховиків, хоча в лінійці продукції компанії є і декілька машин іншого класу (наприклад, седан Chairman). Виробничі потужності компанії дозволяють виробляти до 200 тис. автомобілів на рік.
У Росії збіркою і дистрибуцією кросоверів SsangYong займається компанія Sollers. Незабаром після звістки про банкрутство південнокорейського партнера російська компанія заявила, що готова викупити права на виробництво моделей SsangYong, що випускаються в даний час за ліцензією, а також здійснити перенесення компонентної бази.
Нагадаємо, 7 квітня ц.р. автоконцерни Renault, Nissan і Daimler домовилися про стратегічне партнерство. Відповідно до досягнутої угоди, німецький Daimler отримав по 3,1% акцій французького Renault і японської Nissan, а Renault, у свою чергу, отримали 1,55% у Daimler. При цьому частка Renault в японському концерні Nissan скоротилася до 43,2% з 44,3%.
Відзначимо, виручка французького автовиробника Renault SA за підсумками I кварталу 2010 р., який завершився 31 березня, збільшилася на 28% у порівнянні з аналогічним показником за I квартал 2009 р. і склала 9,07 млрд євро. За підсумками минулого року цей показник склав 7,07 млрд євро.
Renault є одним з провідних європейських автовиробників. Промислові об'єкти і комерційні установи групи Renault є як мінімум в 118 країнах, а загальне число співробітників перевищує 129 тис. людей. У Росії французькому автовиробникові належить 25% акцій АВТОВАЗа. Штаб-квартира автовиробника знаходиться в Парижі.