Об'єм продажів легкових автомобілів в країнах Європи, включаючи нових членів Європейського союзу (ЄС), виріс в листопаді поточного року в порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 26,6% і склав 1 млн 182 тис. 82 машини.
Об'єм продажів легкових автомобілів в країнах Європи, включаючи нових членів Європейського союзу (ЄС), виріс в листопаді поточного року в порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 26,6% і склав 1 млн 182 тис. 82 машини.
Такі дані оприлюднені в сьогоднішньому звіті Європейської асоціації автовиробників (ACEA).
Об'єм продажів концерну Volkswagen (Audi, Volkswagen, Seat, Skoda) в листопаді 2009 р. склав 248 тис. 612 автомобілів (+16,6%), концерну PSA Peugeot Citroen - 158 тис. 9 автомобілів (+38,7%), концерну Ford - 118 тис. 939 автомобілів (+23,4%), General Motors (Opel, Chevrolet, Vauxhall, Saab, Cadillac) - 94 тис. 454 автомобілі (+23,9%), Renault (Renault, Dacia) - 130 тис. 807 автомобілів (+46,6%), Fiat (Fiat, Alfa-romeo, Lancia) - 97 тис. 74 автомобілі (+27,7%).
Компанія BMW (BMW, Mini) зуміла реалізувати 55 тис. 724 машини (+9,9%), Daimler (Mercedes-benz, Smart) - 58 тис. 76 автомобілів (+9,2%), Toyota Group (Toyota, Lexus) - 56 тис. 621 (+33,5%), Nissan - 35 тис. 956 (+77,2%), Hyundai - 28 тис. 162 (+46,8%), Suzuki -18 тис. 639 (+32,5%), Mazda - 15 тис. 240 (+15,6%), Honda - 16 тис. 623 (+15,3%), KIA - 22 тис. 426 (+31,2%), Mitsubishi - 5 тис. 868 (-24,2%), Chrysler - 3 тис. 969 (-12,9%), Jaguar - 2 тис. 394 (+24,7%), Land Rover - 5 тис. 29 автомобілів (+61,1%).
За січень-листопад 2009 р. об'єм продажів легкових автомобілів в Європі зменшився на 2,8% (до 13 млн 406 тис. 382 одиниць) в порівнянні з аналогічним періодом 2008 р.
Нагадаємо, за даними ACEA, в жовтні ц.р. зростання продажів автомашин в розвинених країнах Європи складало 11,2% в порівнянні з жовтнем 2008 року.
Головною причиною зростання вважаються заходи державної підтримки національних автопромів за рахунок стимулювання попиту на автомобілі.
Відзначимо, що в Україні в листопаді 2009 р. легкових автомобілів було продано на 0,7% менше, ніж попереднього місяця. За даними асоціації автовиробників України «Укравтопром», обсяг продажів автомобілів ВАЗ виріс на 0,4% - до 2047 шт., Hyundai - впав на 12,3%, до 897 шт., Mitsubishi - виріс на 4,3%, до 680 шт. Найкраща динаміка спостерігалася у корейського бренду Ssang Yong, який збільшив обсяг продажів у два рази. У жовтні 2009 р. продажі нових легкових автомобілів склали 11534 шт., що на 12,9% менше вересневого показника 13247 шт. З них ВАЗ - 2039 (-25,7%), Hyundai - 1023 (-8,1%), Mitsubishi - 652 (13,6% зростання).