ua en ru

Продажі мобільної реклами в YouТube за півроку виросли в три рази

Автор: RBC.UA
Продажі реклами в мобільних додатках YouТube за останніх півроку потроїлися і досягли рівня в 350 млн дол., повідомив агентству Bloomberg віце-президент із продажів YouТube Лукас Уотсон. У компанії відзначають, що четверта частина аудиторії YouТube відвідує сайт з мобільних пристроїв.

Продажі реклами в мобільних додатках YouТube за останніх півроку потроїлися і досягли рівня в 350 млн дол., повідомив агентству Bloomberg віце-президент із продажів YouТube Лукас Уотсон. У компанії відзначають, що четверта частина аудиторії YouТube відвідує сайт з мобільних пристроїв, передає телеканал "Росія 24".

Уотсон повідомляє, що обсяги мобільної реклами ростуть пропорційно обсягам мобільного трафіку і аудиторії. Google рідко коли розкриває фінансові дані, що стосуються YouТube, але оприлюднені цифри говорять про те, що Youtube обходить по трафіку платних конкурентів типу Hulu.

Додатки YouТube для мобільних платформ iOS і Android традиційно показують користувачам рекламу за системою "пре-ролл" - перед початком відеоролика. При цьому непростим завданням є утримати увагу глядача під час демонстрації реклами. Втім, доходи порталу від мобільної реклами свідчать про те, що YouТube з цим завданням з успіхом впорується.

Читайте також: YouТube запустив платну підписку на пакет з більше 50 каналів

Аналітики вважають, що терпимість до відеореклами на мобільних пристроях менше, ніж на стаціонарних комп'ютерах.
У компанії Emarketer говорять, що в США до 2017 р. мобільні продажі відеореклами досягнуть 2,69 млрд дол., що майже вдесятеро більше, ніж в 2012 р. "Комерційна мобільна реклама входить у стадію активного мобільного зростання. Це велика частина нашого бізнесу", - говорить Уотсон.

За оцінками Wedge Partners, зараз портал YouТube генерує близько 10% загальної виручки компанії. З урахуванням того, що в минулому кварталі виручка компанії склала 14 млрд дол., можна говорити про те, що квартальна рекламна виручка YouТube складає 1,1-1,4 млрд дол., з яких 350 млн дол. припадає на мобільні покази реклами.

Читайте також: Google продовжує просування в енергетичному секторі

За даними дослідників з Nielsen Holdings, в березні цього року приблизно половина з 70-мільйонної аудиторії YouТube у Штатах відвідували ресурс з мобільних пристроїв - це знаменує збільшення кількості мобільних користувачів на 42% в порівнянні з аналогічним періодом роком раніше.

YouТube - це платформа, за допомогою якої автори відеоконтенту можуть поширювати ролики. Кількість щоденних переглядів відео на YouТube по всьому світі перевищує цифру в 4 млрд, кожну хвилину на сайт завантажується 72 години відеоконтенту. Штаб-квартира YouТube LLC знаходиться в Сан-Бруно, Каліфорнія. YouТube є дочірньою компанією Google Inc.

Читайте також: Google запускає сервіс переводу грошей електронною поштою

Google - американська інтернет-корпорація, лідер серед пошукових систем. Заснована в 1998 р. Ларрі Пейджем і Сергієм Бріном, в 2004 р. провела IPO на суму 1,9 млрд дол. В даний час Google займає більше 80% світового ринку пошукових запитів, основним доходом компанії є онлайнова реклама, прив'язана до результатів пошуку на сторінках Google.