Чистий прибуток американського виробника побутової хімії і товарів гігієни Procter&Gamble (P&G) знизився на 9% - до 10,756 млрд дол. за підсумками 2011-2012 фінансового року, який завершився 30 червня 2012 р., ідеться в повідомленні компанії.
Чистий прибуток американського виробника побутової хімії і товарів гігієни Procter&Gamble (P&G) знизився на 9% - до 10,756 млрд дол. за підсумками 2011-2012 фінансового року, який завершився 30 червня 2012 р., ідеться в повідомленні компанії.
При цьому чистий обсяг продажів компанії за звітний період збільшився на 3% і склав 83,680 млрд дол. Операційний прибуток компанії за 2011-2012 фінансовий рік становить 13,292 млрд дол. і виявився на 14% нижчим за аналогічний показник 2010-2011 фінансового року.
Що стосується квартальних фінансових результатів компанії, то чистий прибуток Procter&Gamble в IV кварталі 2011-2012 фінансового року підвищився на 45% - до 3,631 млрд дол.
Чистий обсяг продажів компанії за звітний квартал знизився 1% і склав 20,212 млрд дол. Операційний прибуток Procter&Gamble за IV квартал 2011-2012 фінансового року склав 3,063 млрд дол. і виявився на 4% нижче за аналогічний показник попереднього року.
Між тим, минулого тижня свої фінансові результати представили інші великі виробники косметичних товарів та засобів особистої гігієни. Чистий прибуток американської компанії Colgate-Palmolive Co., одного з найбільших світових виробників зубної пасти і інших засобів особистої гігієни, виріс на 1,8% - до 1,220 млрд дол. у I півріччі 2012 р.
Тим часом чистий прибуток американської компанії Kimberly-Clark Corp. (володіє брендами Kleenex і Huggies), доступний для розподілу серед акціонерів, зріс на 27,4% - до 966 млн дол. за I півріччя 2012 р.
Крім того, чистий прибуток англо-голландського концерну Unilever за підсумками I півріччя 2012 р. скоротився на 2% - до 2,18 млрд євро. Оборот корпорації склав 25,4 млрд євро, що на 11,5% перевищує аналогічний показник річної давності. Операційний прибуток Unilever за підсумками звітного півріччя збільшився на 4% і склала 3,43 млрд євро.
Нагадаємо, чистий прибуток Procter&Gamble за підсумками 9 місяців 2011-2012 фінансового року, який завершився 31 березня 2012 р., знизився на 23% - до 7,125 млрд дол.
Основним напрямом діяльності Procter&Gamble є виробництво товарів в п'яти основних категоріях: косметичні і парфюмерні засоби і товари особистої гігієни, товари для догляду за будинком, товари для здоров'я, товари сімейного користування і засоби для догляду за дитиною, а також корму для тварин. Серед торгових марок компанії - Pampers, Tide, Ariel, Pantene, Always, Pringles, Lenor, Oral-B, Duracell, Olay, Head & Shoulders, Wella, Gillette, Braun і багато інших. У компанії працюють більше 135 тис. співробітників в 80 країнах.