ua en ru

Президент МАУ: якими рейсами зможуть скористатися українські туристи

Президент МАУ: якими рейсами зможуть скористатися українські туристи МАУ планує поповнити свій флот дев'ятью літаками
Попереду початок літнього туристичного сезону. Сотні тисяч українців полетять за кордон на пляжний або екскурсійний відпочинок. Одним з основних перевізників для них буде авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України". У наступаючому сезоні перевізник анонсував відкриття кількох нових напрямків для туристів, в тому числі з регіональних аеропортів. Про те які саме чартерні рейси і з яких міст буде виконувати МАУ, а також про перспективи польотів в Туркменістан, Узбекистан і Румунію розповів в інтерв'ю РБК-Україна президент авіакомпанії МАУ Юрій Мірошников

Попереду початок літнього туристичного сезону. Сотні тисяч українців поїдуть закордон на пляжний або екскурсійний відпочинок. Одним з основних перевізників для них буде авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України". У наступаючому сезоні перевізник анонсував відкриття кількох нових напрямків для туристів, у тому числі з регіональних аеропортів.

Про те, які саме чартерні рейси і з яких міст буде виконувати МАУ, а також про перспективи польотів у Туркменістан, Узбекистан і Румунію розповів в інтерв'ю РБК-Україна президент авіакомпанії МАУ Юрій Мірошников.

РБК-Україна: По яким новим напрямкам починає літати МАУ в наступаючому літньому туристичному сезоні?

Юрій Мірошников: Ми будемо продовжувати виконувати всі наші традиційні чартерні літні програми. Крім того, в цьому році відкриваємо кілька регіональних рейсів.

В Анталію будемо виконувати чартерні рейси з Києва, Львова, Харкова, Одеси, Запоріжжя. З Києва також будемо літати чартерами у Даламан, Бодрум, Хургаду, Шарм-ель-Шейх, Энфиду, Пальму-де-Майорку, Тіват. У літньому сезоні 2016 року також відкриємо нові регулярні рейси з Києва до Венеції.

З найбільш важливого відзначу те, що МАУ в цьому сезоні серйозно збільшує кількість рейсів на Барселону. Зростає частотність рейсів з Києва в Рим і Мілан. Крім того, восени починаємо виконувати далекомагістральні польоти на Шрі-Ланку.


РБК-Україна: Які саме рейси МАУ відкриває з регіональних аеропортів?

Юрій Мірошников: З Вінниці в Тель-Авів і Варшаву. Ставимо нові рейси зі Львова та Івано-Франківська.

Крім того, ми могли б запропонувати нові рейси для туристів із Запоріжжя. Зараз ми виконуємо увечері в Запоріжжя рейс з Києва, а вранці вилітаємо назад. Це зручно пасажирам.

Але щоб вночі наш літак не простоював в Запоріжжі, ми планували організувати з цього міста прямі міжнародні рейси, як це робиться з інших регіональних аеропортів України. Ми могли б літати в той же Тель-Авів, Тбілісі, в Болгарію, Туреччину, Кіпр. Але місцевий аеропорт не дав запитувані нами слоти, щоб зручно зістикувати внутрішні та міжнародні рейси в Борисполі і забезпечити необхідний часовий інтервал для прямих рейсів із Запоріжжя. Таким чином, аеропорт Запоріжжя добровільно відмовився від великого переліку міжнародних рейсів, від пасажирів і доходів. Наші рейси не вимагали якихось суттєвих вкладень у розвиток інфраструктури аеропорту, але вони дозволили б отримати дохід для її розвитку. А там є що розвивати і змінювати. Сподіваюся, що в майбутньому ми знайдемо рішення.

РБК-Україна: На якому етапі перебувають переговори щодо відновлення польотів по таким туристичним напрямкам як Туркменістан і Узбекистан? Раніше українські авіакомпанії літали в ці країни.

Юрій Мірошников: Глухий Кут. Причому з Туркменістаном це дивний глухий кут. Після торішнього протокольного рішення міжурядової комісії прибрати перешкоду у вигляді вимоги до будь-якого українського авіаперевізника перед початком польотів погасити борги "АероСвіту", Туркменістан знову висуває цю вимогу. "Все добре, але тільки погасіть борги "Аеросвіту"", - кажуть нам у Туркменістані.

Ми не вважаємо правомірним повернення цього боргу нашою чи будь-якою іншою авіакомпанією, адже немає ні юридичного, ні фінансового механізму, як це зробити.

По Узбекистану взагалі немає ніяких переговорів. У мене таке враження, що вони раді і щасливі, що рейси припинені, що МАУ перестала з ними конкурувати через свій транзитний хаб. Місцевий авіаперевізник зміцнив своє монопольне становище, а перевізники третіх країн у черговий раз у виграші на ринку Україна - Узбекистан.

РБК-Україна: Нещодавно Петро Порошенко заявив, що Україна відновить повітряне сполучення з Бухарестом. За цим напрямком буде літати МАУ?

Юрій Мірошников: У нас на найближчі 12 місяців конкретних планів по Бухаресту немає.

РБК-Україна: Чи планує МАУ під цьогорічний туристичний сезон розширювати свій флот літаків?

Юрій Мірошников: Спочатку ми планували збільшити в цьому році флот повітряних суден на шість літаків Boeing Next Generation і для регулярних, і для чартерних рейсів. Але нещодавно ми його переглянули в бік збільшення. Зараз наш план полягає в тому, щоб збільшити парк літаків на дев'ять штук. Це план на весь рік. Крайній з цих літаків прийде в листопаді.

Розмовляв Дмитро Уляницький