ua en ru

Уряд реформує корпорацію "Антонов"

Автор: RBC.UA
Авіабудівна галузь України на порозі чергової реформи. Сьогодні міністр промислової політики України Анатолій Головко заявив, що його міністерство ініціює створення на базі існуючої корпорації "Антонов"

Авіабудівна галузь України на порозі чергової реформи. Сьогодні міністр промислової політики України Анатолій Головко заявив, що його міністерство ініціює створення на базі існуючої корпорації "Антонов" нового державного авіабудівного об'єднання. Проект відповідної ухвали вже підготовлений до розгляду урядом. Реформування корпорації планується провести в 1- м кварталі 2007 р. Мінпромполітики бачить проблему корпорації у відсутності тут єдиної вертикалі управління. Тому пропонує, щоб реформована корпорація по структурі нагадувала, наприклад, НАК "Нафтогаз України" - компанію з одним директором, який би відповідав за діяльність об'єднання. Зараз "Антонов" є об'єднанням самостійних держпідприємств. Управління корпорацією здійснюється Радою їх директорів. Відзначимо, що крім підприємств, які зараз входять в "Антонов", Мінпормполітіки пропонує додати до складу майбутнього авіабудівного об'єднання декілька підприємств, де не меншого 60% об'єму продукції призначено для вітчизняного авіабудування. Конкретно йдеться про Запорізьке машинобудівне конструкторське бюро "Прогрес". Національне вертикально-інтегроване НВО "Антонов" у складі АНТК ім. Антонова, Київського державного авіазаводу "Авіант", Харківського державного авіаційний-виробничого підприємства, Київського авіаремонтного заводу K410 створено в 2005 р. у відповідність з Указом Президента України Віктора Ющенка. У проекті держбюджету-2007 вперше зроблена спроба серйозно розширити держпідтримку авіагалузі. Літакобудування у разі твердження нинішнього варіанту документа отримає наступного року 776 млн. грн. (у т.г. на ці цілі передбачено 19 млн. грн.). Головною конкурентною нішею українських авіабудівників на світовому ринку вважають регіональні пасажирські літаки Ан-140 і Ан-148, а також середні і важкі транспортні літаки Ан-70 і Ан-124 "Руслан". Фахівці говорять, що протягом 5 років без інвестування в проекти виробництва таких літаків Україна втратить зовнішній ринок, оскільки його за цей час встигнуть зайняти конкуренти - російські, канадські і бразильські виробники.