Літак компанії Air France, що впав у води Атлантики, міг розвалитися ще в повітрі. Про це агентство Associated Press повідомив один з членів комісії, що розслідує трагедію.
За його словами, такі висновки дозволяють зробити автоматичні сигнали, які поступали з лайнера в останні хвилини перед загибеллю.
Останнє повідомлення, відправлене пілотом, свідчило, що літак влітає в зону сильної хмарності. Попереду були сильні вітри та блискавки. Ці дані підтверджують знімки з супутника, зроблені в ту ніч.
Через 10 хвилин з літака почали поступати повідомлення про численні технічні проблеми. Один за іншим відмовляли автопілот, основний комп'ютер, різні прилади. Ще через 3 хвилини відключилися система, що дозволяє контролювати швидкість лайнера, а також радар. Услід за цим перестала працювати і резервна комп'ютерна система.
Останнє повідомлення про те, що на літаку відмовила вся електрика, говорило про те, що на лайнері вже відсутнє всяке управління, і він падає вниз. "Фактично можна говорити, що літак просто розвалився", - заявив один із слідчих. "Але ми не знаємо, чому таке могло відбутися".
Реальний шанс дізнатися дійсні причини трагедії Airbus - знайти "чорні ящики". Проте експерти сумніваються, що бортові самописці коли-небудь будуть знайдені. Останки лайнера і його пасажирів покояться на дні океану, і буде вельми проблематично їх звідти дістати.
Нагадаємо, 1 червня 2009 р. літак Airbus A330-200 авіакомпанії Air France, що виконував рейс з Ріо-де-Жанейро до Парижу, зник з екранів радарів біля берегів Бразилії. Пізніше в океані були знайдені уламки повітряного судна. Всього в літаку, що слідував рейсом, знаходилися 216 пасажирів з 32 країн і 12 членів екіпажу.