ua en ru

Польоти "МАУ" і "Аеросвіт" під загрозою зриву

Автор: RBC.UA
"Міжнародні авіалінії України" (МАУ) і "Аеросвіт" заявляють, що з 1-го лютого будуть вимушені різко скоротити кількість авіарейсів на зовнішніх напрямах і припинити здійснення внутрішніх польотів, якщо до цього терміну їм не вдасться досягти компромісу з постачальниками авіапалива.

"Міжнародні авіалінії України" (МАУ) і "Аеросвіт" заявляють, що з 1-го лютого будуть вимушені різко скоротити кількість авіарейсів на зовнішніх напрямах і припинити здійснення внутрішніх польотів, якщо до цього терміну їм не вдасться досягти компромісу з постачальниками авіапалива. Про це напередодні заявили гендиректор "Аеросвіт" Арон Майберг і президент "МАУ" Юрій Мірошников. За словами учасників прес-конференції, на сьогоднішніх переговорах з паливними компаніями - ЗАТ СП "Кребо", ТОВ "ЛУК-АВІА Ойл" - не була досягнута домовленість. Постачальники палива продовжують наполягати на збільшенні вартості палива. За їх словами, постачальники незаконно вимагають від авіакомпаній сплати ПДВ (20%) на куплене паливо, що, враховуючи підвищення ціни на паливо, призведе до збільшення вартості квитків на 35-40%. Керівники авіакомпаній стверджують, що не можуть піти на підвищення вартості квитка, оскільки це зробить їх неконкурентноздатними. У авіакомпанії "Аеросвіт" на 1 лютого залишається проблемним один далеко-магістральний рейс. Як повідомив вчора РБК-Україна прес-секретар "Аеросвіту" Сергій Куций, пального точно вистачить на польоти 1 лютого тільки для середньо-магістральних лайнерів, а далеко-магістральні залишаються під питанням. "Рішення цього питання залежатиме від того, скільки палива залишиться в баках літаків, які прибудуть до "Борисполя" завтра", - підкреслив С. Куций. Він додав, що на 1 лютого заплановано здійснити близько 25 парних рейсів. "Деякі з них ми вимушені будемо об'єднати, а деякі - виконувати з дозаправкою в інших аеропортах", - сказав прес-секретар, відзначивши, що на даний час переговори з постачальниками пального не дали результатів. С.Куций також повідомив, що "Аеросвіт" разом з "МАУ" має намір звернутися в Антимонопольний комітет України для дозволу ситуації, що склалася. Антимонопольний комітет України, у свою чергу, пообіцяв розглянути звернення, якщо ці компанії звернуться до АМКУ в установленому порядку і вкажуть ознаки антиконкурентних дій з боку постачальників палива. Про це РБК-Україна повідомили сьогодні в прес-службі АМКУ. За словами прес-секретаря АМКУ Богдана Якимюка, про схожий конфлікт між авіаперевізниками і компаніями-постачальниками палива авіакомпанії заявляли в кінці листопада 2006 р., проте тоді компанії до АМКУ так і не звернулися.