Корейські поїзди Hyundai подібно футболістам з Бразилії виявилися неготовими до складних погодних умов в Україні. Це єдине пояснення того, що відбувається в останні два тижні з комфортним і дуже дорогим транспортом іноземного виробництва. За якихось два тижні поїзди Hyundai ламалися більше 10 разів, причому в останні дні, зі зниженням температури, кількість таких поломок тільки зросла.
Корейські поїзди Hyundai подібно футболістам з Бразилії виявилися неготовими до складних погодних умов в Україні. Це єдине пояснення того, що відбувається в останні два тижні з комфортним і дуже дорогим транспортом іноземного виробництва. За якихось два тижні поїзди Hyundai ламалися більше 10 разів, причому в останні дні, зі зниженням температури, кількість таких поломок тільки зросла.
Сьогодні вже два поїзди категорії Інтерсіті + обламалися в дорозі і запізнилися більш ніж на 4 години. Поїзд Hyundai (Інтерсіті + №149) сполученням Дніпропетровськ-Київ, який повинен був прибути сьогодні в 5:56 в Київ, простояв кілька годин посеред поля. Поки потяг стояв у полі, вагони не опалювалися. Потім поїзд ще 3 години стояв на вокзалі в Лозовій. У Київ поїзд запізнився майже на 6 годин.
Ще один Hyundai, сполученням Дніпропетровськ-Київ, вже більше години стоїть на залізничній станції ім. Т.Шевченка. Як повідомляють пасажири в соцмережах, причина зупинки - відсутність повітря в компресорі. Машиніст оголосив, що поїзд запізнюється на 4 години. Пасажири скаржаться, що спізнюються на літаки.
15 грудня поїзд Hyundai так і не вийшов у рейс з Києва до Львова, і був замінений звичайним поїздом. Пасажирів відправили в рейс по 6 чоловік в купе, без ліжок. "В купе по шість осіб. Постелей немає. З усіх вагонів тільки в одному є світло, і ні в одному немає тепла. Пасажири хочуть подавати в суд", - говорилося в повідомленні одного з пасажирів.
Читайте також: Українский транспорт з настанням холодів підводить пасажирів
Поїзд Hyundai сполученням Київ-Донецьк 14 грудня запізнився на чотири години. Електропоїзд зупинився на перегоні Гребінка-пост 143 км через пошкодження контактної мережі (її перегоряння). В результаті інциденту були пошкоджені струмоприймачі поїзда. Пасажири були пересаджені на аналогічний резервний поїзд категорії Інтерсіті +.
Також 14 грудня на 2 години було зупинено рух швидкісного поїзда Hyundai (Intercity + № 150) сполученням Київ-Донецьк. Затримка в русі поїзда сталася через обрив контактного дроту, чому причина складні погодні умови.
12 грудня поїзд Hyundai зламався на кордоні Харківської і Донецької областей. У зв'язку з нестандартними метеоумовами (інтенсивний тривалий дощ і мокрий сніг при мінусовій температурі) на донецькому напрямку ускладнився рух пасажирських поїздів. Зокрема, поза графіка на ж/д дорозі пройшло 12 пасажирських поїздів, у тому числі 3 швидкісних (категорії Intercity+). Hyundai повідомленням Донецьк - Київ через обмерзання контактного дроту і покрівельного обладнання був доставлений допоміжним тепловозом на станцію Лозова. Через ті ж обставини затрималися поїзди Донецьк - Київ (нічний Intercity+) і вечірній Intercity + Київ - Донецьк.
Читайте також: У Донецьку зламався черговий Hyundai
8 грудня в Донецьку зламався поїзд Hyundai категорії Intercity + повідомленням Донецьк - Київ.
5 грудня електропоїзд Hyundai №164 сполученням Київ - Харків здійснив вимушену зупинку в Полтавській обл. внаслідок виходу з ладу пантографа. Час затримки поїзда склав 3 години. Пізніше "Укрзалізниця" повідомила, що затримка поїзда була викликана обривом контактного дроту.
Це далеко не весь список поломок поїздів Hyundai. У більшості випадків пасажири змушені годинами сидіти в холодних вагонах посеред полів, спізнюючись на літаки і на важливі заходи.
Перед Євро-2012 уряд України з гордістю заявляв, що швидкісні поїзди Hyundai вирішать транспортні проблеми українців. Обіцяли короткий час в дорозі і демократичні ціни. Вийшло навпаки - ціни далеко не демократичні, а ламаються Hyundai занадто часто. Але справжні морози ще не настали.