Вантажний потяг зійшов з рейок у Черкаській області, жертв немає

В Черкаській області 9 жовтня о 6:37 біля с. Білозір'я на одноколійному залізничному шляху Одеської залізниці під час руху вантажного потягу (перевозив 40 вагонів, з них 8 завантажених та 32 порожні) стався схід з колії тепловозу та 6 вагонів з послідуючим перекиданням 4-х вагонів (3 вагони порожні та 1 завантажений консервами), також пошкоджено близько 60 м залізничного полотна, повідомляє прес-служба МНС.

В Черкаській області 9 жовтня о 6:37 біля с. Білозір'я на одноколійному залізничному шляху Одеської залізниці під час руху вантажного потягу (перевозив 40 вагонів, з них 8 завантажених та 32 порожні) стався схід з колії тепловозу та 6 вагонів з послідуючим перекиданням 4-х вагонів (3 вагони порожні та 1 завантажений консервами), також пошкоджено близько 60 м залізничного полотна, повідомляє прес-служба МНС.

Причина події - проїзд на заборонений сигнал семафора. Жертв та постраждалих немає. 10 жовтня о 3:30 ремонтні роботи завершені. Рух потягів відновлено. Затримки руху пасажирських потягів не сталося, рух було організовано за резервною схемою. До аварійно-відновлювальних робіт було залучено 171 чоловік, 2 ремонтно-відновлювальні потяги та 16 одиниць техніки.

Нагадаємо, що 10 липня об 11:00 в Миколаївській області біля залізничної станції "Підгородня" (Одеська залізниця), під час проходження вантажного потягу з 65 вагонів сполученням "Помічна - Котовськ", зійшов з рейок та нахилився вантажний вагон з залізною рудою. Внаслідок аварії було пошкоджено 200 м залізничного полотна, що призвело до повної перерви в русі. Аварійними бригадами двох відбудовних потягів ст. "Помічна" та "Знам'янка" вагон встановлено на рейки.

Раніше повідомлялося, що на залізничних переїздах і коліях "Укрзалізниці" за червень - серпень 2011 року сталося 20 випадків ДТП, у тому числі 15 - на переїздах і 5 на коліях поза переїздами. Вини залізниці в жодному з випадків не виявлено.

В результаті ДТП загинули 2 людини і 5 травмовані. У порівнянні з відповідним періодом 2010 року кількість ДТП зменшилася на 9 випадків, з 29 до 20. Кількість постраждалих в ДТП зменшилося на 15 осіб з 22 до 7, в тому числі зменшилася кількість загиблих на 9 осіб з 11 до 2, а кількість травмованих - на 6 осіб з 11 до 5.

Раніше повідомлялося, що Міністерство інфраструктури і "Укрзалізниця" розробили державну цільову програму для створення безпечних умов перетину залізничних шляхів. За словами головного інженера Головного управління колійного господарства "Укрзалізниці" Василя Яковлєва, першим кроком до здійснення даної програми стануть технічні заходи, зокрема будівництво транспортних розв'язок на різних рівнях замість залізничних переїздів, підвищення технічного оснащення і стану переїздів, організація загороджувальних пристосувань, встановлення сигналізацій.

"За попередніми підрахунками, для реалізації цієї програми державі доведеться витратити близько 5 млрд грн, а також залучити ще трохи більше 4 млрд грн з інших джерел", - підкреслив В. Яковлєв.
У свою чергу, начальник відділу організації дорожнього руху та контролю за станом доріг департаменту ДАІ МВС України Євген Кравченко додав, що програмою передбачається посилення відповідальності за порушення правил проїзду переїздів для водіїв автотранспорту.

"Залежно від категорій водіїв, штраф буде різний. Пропонується збільшення штрафу приблизно в 2 рази для водіїв легкових автомобілів, максимальний штраф складе 595 грн, а для водіїв, які здійснюють перевезення пасажирів чи небезпечного вантажу - 850 грн", - заявив Є. Кравченко. Він також додав, що програмою передбачається вилучення водійських прав від 6 місяців до 1 року.

Тим часом заступник генерального директора "Укрзалізниці" Сергій Михальчук заявив, що в Україні кількість залізничних переїздів щорічно скорочується на 10-15%.

"Щорічно на 10-15% зменшується кількість переїздів, починаючи з 2002 р. Якщо в 2002 р. таких переїздів було 6200, то в поточному - 5661", - підкреслив С. Михальчук.

Він також повідомив, що на утримання системи залізничних переїздів щорічно "Укрзалізниця" витрачає 300 млн грн. Говорячи про обладнання переїздів охороною та шлагбаумами, а також будівництво шляхопроводів над переїздами, С. Михальчук зазначив, що для цього потрібні великі кошти.Зокрема, обладнання переїзду двома шлагбаумами коштує 1 млн грн, чотирма - 1,4 млн грн, а обладнання пристроями, що виключають рух, - 3,4 млн грн. Для будівництва одного шляхопроводу необхідно 34 млн грн. Для того, щоб обладнати 1492 переїзди з автобусним рухом шлагбаумами й охороною, необхідно, від 1,5 до 5 млрд грн.

Зазначимо, за 2010 р. співробітниками ДАІ було оформлено 102 тис. протоколів за порушення правил дорожнього руху на залізниці при перетині переїздів. Загальна кількість ДТП в 2010 р. на переїздах склала 101 випадок, при чому 83 ДТП - на неохоронюваних переїздах.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся