Істотно менше коштів, ніж у 2012 р. респонденти опитування РБК-Україна, мають намір у цьому році витратити на рекламу і маркетинг. Про скорочення видатків заявили 44% респондентів, або 779 осіб.
Істотно менше коштів, ніж у 2012 р. респонденти опитування РБК-Україна, мають намір у цьому році витратити на рекламу і маркетинг. Про скорочення видатків заявили 44% респондентів, або 779 осіб.
Стільки ж, скільки і в попередньому році на рекламу і маркетинг готові витратити 450 осіб (25%).
Вкладеться в рекламу і маркетинг в 2013 р. суттєвіше, ніж в 2012 р. мають намір 17% учасників опитування (297 чоловік).
Несуттєво менше коштів, ніж у 2012 р. на рекламу і маркетинг мають намір витратити 6% респондентів, або 107 осіб. Трохи більше коштів, ніж у 2012 р. на це піде у 10% респондентів (175 чоловік).
Читайте також: Кількість рекламних площин в Україні в 2012 р. збільшилася на 7% - до 83,9 тис
За даними дослідницької компанії Doors Consulting, за минулий рік число рекламних площин в Україні збільшилося на 5,6 тис. або 7% - до 83,9 тис. При цьому зросла кількість як конструкцій малого формату, наприклад сітілайтів, так і великого - білбордів. Частково зростання пояснюється модернізацією парку конструкцій - на більш сучасних може розміщуватися більше рекламних сюжетів, - а також розширенням покриття дослідження. Але, за оцінками учасників ринку, ці фактори могли збільшити число площин лише на 1,5-2 тис.