У Дагестані на місці підриву залізниці на перегоні Кізілюрт-Теміргое пролунав новий вибух. Один і трьох вибухових пристроїв, виявлених поряд з місцем першого вибуху, спрацював при розмінуванні роботом - маніпулятором.
У Дагестані на місці підриву залізниці на перегоні Кізілюрт-Теміргое пролунав новий вибух. Один і трьох вибухових пристроїв, виявлених поряд з місцем першого вибуху, спрацював при розмінуванні роботом - маніпулятором. Жертв в результаті обох вибухів немає, передає РБК-ТБ.
Інші два знайдені вибухові пристрої знешкоджені. В даний час на місці вибухів працюють слідчі. Рух поїздів призупинено.
Нагадаємо, сьогодні близько 5:00 за Києвом на перегоні Кізілюрт-Теміргое стався вибух. Як повідомили в Махачкалінському лінійному управлінні внутрішніх справ на транспорті, бомба спрацювала на шляху руху електровоза з двома платформами, завантаженими піском і щебенем.
Такі состави в Дагестані регулярно пускають по залізничних коліях для перевірки можливої наявності вибухових пристроїв, перед тим, як проїдуть пасажирські та вантажні поїзди.
За інформацією Міністерства внутрішніх справ (МВС) Дагестану, постраждалих в результаті вибуху немає. Рух поїздів на даній ділянці призупинено, його обстежують вибухотехніки на можливу наявність інших вибухових пристроїв.
Нагадаємо, що на цій же ділянці залізниці 18 квітня 2011 р. обхідники виявили вибуховий пристрій. Прибулі на місце сапери знешкодили його за допомогою водяної гармати. Потужність бомби становила 12 кг в тротиловому еквіваленті.
В ніч на 31 січня у Дагестані на перегоні Теміргое - Шамхал - 2256 км стався підрив поїзда. Вибух прогримів близько 1:10 за київським часом. Вибуховий пристрій невстановленого зразка було встановлено під локомотивом вантажного складу, що складається з 63 вагонів та цистерн. У результаті підриву поїзда жертв і постраждалих немає. Машиністу вдалося не допустити сходу складу з рейок.
7 вересня 2010 р. у результаті підриву поїзда, з рейок зійшла перша секція локомотива і 5 вагонів із зерном. Крім того, було пошкоджено 150 м залізничного полотна. Вибух стався під локомотивом вантажного поїзда, що прямував між населеними пунктами Комсомольський і Новомиколаївський по ділянці Кизляр-Артезіанська, Махачкалінського відділення Північно-Кавказької залізниці.
Раніше, 15 серпня 2010 р. на перегоні Каспійськ - Тарки спрацював вибуховий пристрій на шляху проходження товарного поїзда, що складався з 8 вагонів. Потяг перевозив скраплений газ. Поїзд після вибуху залишився стояти на коліях.
4 квітня 2010 р. на південному сході Дагестану в Каякентському районі була атакована магістраль Москва - Баку. У момент проходження вантажного поїзда, що складається з 39 вагонів, по перегону Ізбербаш-Інчхе о 2:50 за київським часом під локомотивом спрацював саморобний вибуховий пристрій.
У кінці листопада 2009 р. в Дагестані на залізничній ділянці, де проходив пасажирський поїзд Тюмень-Баку, стався вибух. Склад не зійшов з рейок, проте електровоз протягнув вагони ще близько 150 метрів по вже пошкодженому полотну.
Нагадаємо, 27 листопада 2009 р. в Росії на перегоні Алешинка-Угловка в результаті вибуху залізничного полотна зазнав аварії "Невський експрес". Руйнування шляхів призвело до сходу з рейок двох останніх вагонів - вони скотилися з насипу, перекинувшись кілька разів, і врізалися один в іншій. Теракт забрав життя 25 людей, більше 90 отримали поранення.