ВАТ "Мотор Сiч" отримало сертифікати на новий вертолітний авіадвигун

Голова Міждержавного авіаційного комітету (МАК) Тетяна Анодіна вручила президенту ВАТ "Мотор Сiч" Вячеславу Богуслаєву міжнародний Сертифікат типу СТ267-АМД на двигун ТВ3-117ВМА-СБМ1В. Голова Міждержавного авіаційного комітету (МАК) Тетяна Анодіна вручила президенту ВАТ "Мотор Сiч" Вячеславу Богуслаєву міжнародний Сертифікат типу СТ267-АМД на двигун ТВ3-117ВМА-СБМ1В. Директор Зовнішньоторгoвельного департаменту ВАТ "Мотор Сiч" Владислав Матріченко розповів РБК-Україна, що отриманий сертифікат дає можливість широкого застосування авіадвигуна в цивільній авіації, на транспортних вертольотах, і розширює його експортні можливості. "У кожній країні є свої авіаційні правила.У Канаді і Швейцарії, де наші двигуни експлуатуються у складі вертольота КА-32, для їхньої експлуатації фірмі Камова довелося сертифікувати повністю все повітряне судно. Тепер, наші двигуни, за правилами МАКу дозволять спростити сертифікацію даних лiтальних апаратів за кордоном. Ті країни, які приймають наші авіаційні правила, які не дуже відрізняються від західних норм, відтепер можуть спокійно купувати і експлуатувати сертифіковані українські авіадвигуни на своїх літальних апаратах. Сертифікація в даному випадку, служить як пропуск на закордоннi ринки"-раз'яснил В.Матриченко. Як повідомили РБК-Україна в прес-службі ВАТ "Мотор-Ciч", даний двигун призначений для установки на нові вертольоти або для ремоторізациі раніше випущених. Він забезпечує підтримку потужності в умовах cпекотного клімату і високогір'я до великих значень температур зовнішнього повітря, чим двигуни ТВ3-117 попередніх модифікацій, що дозволяє значно поліпшити льотно-технічні характеристики вертольотів. Його потужність на злітному режимі складає від 2000 до 2500 л.с. Основними властивостями двигуна є висока надійність, великий ресурс, висока ремонтопридатність, можливість тривалої роботи в морських умовах, низька вартість життєвого циклу, взаємозамінність з ранішими модифікаціями двигунів сімейства ТВ3-117. ТВ3-117ВМА-СБМ1В - це вже другий двигун власної розробки ВАТ Мотор Сiч, що отримав Сертифікат МАК. Першим запорізьким двигуном, що отримав 22 грудня 2006 року Сертифікат МАК, є i на двигун АЇ-450-МС, встановлений у складі допоміжної силової установки на українсько-російському літаку Ан-148. Тетяна Анодіна вручила колективу запорізьких двигунобудувальникiв Почесний диплом МАК "За видатні досягнення в області двигунобудування", а президент ВАТ Мотор Сiч Вячеслав Богуслаєв був нагороджений золотою медаллю МАК "За видатні досягнення в області авіабудування". Нагадаємо, що ВАТ Мотор Сiч є одним з найбільших в світі підприємств, що реалізовує повний цикл створення сучасних авіаційних двигунів, таких як Д-436 різних модифікацій для літаків Ан-148, Бе-200, Ту-334, ТВ3-117ВМА-СБМ1 для літака Ан-140, АЇ-222-25 для учбово-бойового літака Як-130, Д-18Т для Ан-124 Руслан, ВК-2500 для вертольотів Мі-28Н, Но-52, а також для модернізації вертольотів Мі-17, Мі-24, Мі-28, Но-32, Но-50, Но-50-2. Також ВАТ Мотор Сiч проводить пересувні газотурбінні електростанції ПАЕС-2500, призначені для постачання електроенергією промислових і побутових об'єктiв.
On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся