Нетрадиційні фрукти набирають популярності

Виробники фруктів з Нової Зеландії нарощують експорт нового фрукта - -киви-ягоди. Він виглядає, як виноградина (без ворсинок), але має смак ківі, повідомили фахівці Проекту аграрного маркетингу (ПАМ).
Виробники фруктів з Нової Зеландії нарощують експорт нового фрукта - -киви-ягоди. Він виглядає, як виноградина (не має ворсинок), утім має смак ківі, повідомили фахівці Проекту аграрного маркетингу (ПАМ). Новий продукт відомий також як аргута або міні-ківі. Його легше їсти, ніж ківі, оскільки плод покритий гладкою і їстівною шкіркою, тобто не вимагає попереднього очищення. Плоди важать від 5 до 20 р. Міні-ківі був виведений в 2002 р. іспанськими селекціонерами. Ківі-ягода - близький родич китайського агрусу. Його перевагою є раніше дозрівання, ніж у ківі. Це дозволяє оптимізувати використання ресурсів компаніям-виробникам. Цього року десятки тонн ківі-ягід планують експортувати до Німеччини, Великобританії, Японії, Австралії і деяких країн Азії. Цікаво, але в Росії вже розроблені бізнес-плани по вирощуванню плодів ноу-хау на території південних регіонів країни. Сума інвестицій коливається від 40 тис. дол. на 1 га до 4-х млн. дол. відповідно. У Україні вже майже сім років вирощують звичайні ківі. Плантація, яка належить совхоз-заводу "Лівадія" Національного виробничий-агарового об'єднання "Массандра", знаходиться в селищі Корєїз (АРК Крим). У сезон тут можуть збирати понад 2 т плодів.
Нагадуємо, не забудьте обрати свій спосіб читати новини.
On Top