ua en ru

Німець створює авіакомпанію для курців

Автор: RBC.UA
Німецький підприємець має намір повернути курцям право на повноцінний в їх розумінні сервіс в небі. Незабаром буде створена авіакомпанія, на борту лайнерів якої стюардеси в уніформі haut couture пропонуватимуть кубинські сигари і ікру.

Німецький підприємець має намір повернути курцям право на повноцінний в їх розумінні сервіс в небі. Незабаром буде створена авіакомпанія, на борту лайнерів якої стюардеси в уніформі haut couture пропонуватимуть кубинські сигари і ікру. Палити буде дозволено на всіх посадочних місцях. 55-річний Олександр Шоппманн, у минулому брокер, представив бізнес-план авіакомпанії Smoker's International Airways, або Smintair, яка виконуватиме рейси між його рідним містом Дюсельдорфом і Токіо. За його словами, поняття сервісу включає, зокрема, і право на сигарету під час тривалих перельотів. "Я користуюся послугами авіакомпаній вже 50 років, - говорить Шоппманн. - І дуже прикро те, що на регулярних рейсах за останній час рівень обслуговування не відповідає ціні квитків. Особливо це стосується першого і бізнес-классу - такого низького рівня обслуговування я не пам'ятаю". За словами Шоппманна, перші рейси почнуть виконуватися вже в березні. У лізинг будуть узяті три Боїнги-747: два - для регулярних польотів, а третій - для підстраховування. Ідея Шоппманна полягає в тому, щоб повернути "розкіш колишніх часів". При тому, що салон літака передбачає більш ніж 400 посадочних місць, планується використовувати тільки 138 місць для першого і бізнес-классу. Телевізори, DVD, телефонний зв'язок, інтернет і стюардеси в уніформі від відомих кутюр'є - лише частина планованих "родзинок". Шоппманн говорить, що у нього є підтримка інвесторів у розмірі $81 млн. для старту проекту, включаючи $50 млн. для отримання урядової ліцензії. "За вартістю квитків - ми на тому ж рівні, що і Lufthansa, British Airways і інші авіакомпанії, що працюють на цих напрямах, - говорить Шоппманн. - У Lufthansa квиток Франкфурт-Токіо і назад коштує $12500 для першого класу і $8125 - для бізнес-класса. Такі ж ціни і у нас". Втім, продаж квитків ще не почався. Німецький підприємець планує розширити прибуткову частину також за рахунок продажу предметів розкоші, а також за рахунок вантажних перевезень. "Тарифи на вантажні перевезення в Токіо і назад - одні з найвищих в світі", - говорить він. Шоппманн згадує свої авіаподорожі в 1950-х, 60-х і 70-х як "незабутні враження над хмарами", з кімнатою відпочинку та кубинськими сигарами. Підприємець вважає, що і пасажири, які не палять, зможуть відчувати себе комфортно на борту літаків Smintair. Повітря в літаках компанії може навіть буде приємнішим, ніж на рейсах, де не палять, тому як вони будуть оснащені додатковою системою постачання свіжого повітря. На питання, наскільки він упевнений, що літаки Smintair злетять в небо в березні, Шоппманн відповів: "А яка вірогідність того, що на той час я буду ще живий? Питання, звичайно, філософське. Поки ми настроєні на те, що ми це зробимо". За матеріалами Associated Press.