На семи рейсах поїздів Hyundai замінили рухомий склад

В Україні на рейсах поїздів Hyundai змінюють рухомий склад. Як повідомляє прес-служба Державної адміністрації залізничного транспорту України "Укрзалізниця", сьогодні, 26 грудня рухомий склад був замінений на 7 з 16 рейсів, які здійснюють електропоїзди виробництва Hyundai Rotem в Україні.

В Україні на рейсах поїздів Hyundai змінюють рухомий склад. Як повідомляє прес-служба Державної адміністрації залізничного транспорту України "Укрзалізниця", сьогодні, 26 грудня рухомий склад був замінений на 7 з 16 рейсів, які здійснюють електропоїзди виробництва Hyundai Rotem в Україні.

Згідно з повідомленням, решта 9 рейсів виконуються Hyundai Rotem без затримок і відставань у графіку. "Команда корейських фахівців терміново усуває виявлені при експлуатації недоліки, і вже найближчим часом всі рейси "Українських експресів" будуть здійснюватися електропоїздами виробництва Hyundai Rotem", - відзначають в "Укрзалізниці". Також у відомстві підкреслюють, що всі пасажири будуть доставлені до місць призначення. Різниця вартості проїзду пасажирів у разі заміни класу поїзда буде компенсована.

Читайте також: Поїзди Hyundai відмовляються їздити в морози

Також "Укрзалізниця" спростовує інформацію про скасування курсування швидкісних електропоїздів категорії Інтерсіті + виробництва Hyundai Rotem на період новорічних свят, у тому числі і на 31 грудня. "Ніякого рішення про зняття з рейсів електропоїздів виробництва Hyundai Rotem не було. Поширена у ЗМІ інформація не відповідає дійсності", - відзначили в "Укрзалізниці".

Зазначимо, щодоби поїзди Інтерсіті + здійснюють 4 рейси за маршрутом Київ - Харків - Київ, за маршрутом Київ - Львів - Київ - 2 рейси, Київ - Донецьк - Київ - 6 рейсів, Київ - Дніпропетровськ - Київ - 4 рейси.

Нагадаємо, вчора Президент України Віктор Янукович розкритикував закупівлю урядом швидкісних поїздів Hyundai. За словами Президента, Кабмін повинен був провести більш ретельне дослідження можливостей корейських поїздів перед їх закупівлею. При цьому він підкреслив, що також не були враховані інтереси українського товаровиробника, української економіки.

Читайте також: Янукович розкритикував закупівлю урядом поїздів Hyundai

Критика Президента послідувала після кадрових змін у складі Кабінету міністрів. Головний ідеолог закупівлі поїздів Hyundai віце-прем'єр, міністр інфраструктури Борис Колесніков позбувся міністерського крісла. Втім, вчора Рада призначила Колеснікова головою парламентського Комітету з питань транспорту і зв'язку.

Нагадаємо, Міністерство інфраструктури перед Євро-2012 купило в Південній Кореї 10 швидкісних поїздів Hyundai, на що було витрачено сумарно 307 млн дол. Критики стверджують, що краще було б інвестувати ці кошти в форсований розвиток технологій на Крюківському вагонобудівному заводі. Поїзди українського виробництва вже проходять випробування. Вартість одного українського швидкісного поїзда становить близько 25 млн. дол. При цьому він може розвивати швидкість понад 200 км на годину (українські шляхи розраховані максимум на 160 км на годину).

З настанням холодів південнокорейські поїзди почали масово ламатися в дорозі. Вже зафіксовано понад 30 поломок. На цьому тлі виник шквал критики на адресу уряду. Експерти відзначають, що суть справи у тому, що на сьогоднішній день поїзди не пройшли нормальний цикл обкатки в українських умовах. Перед використанням Hyundai їх потрібно було тестувати близько року на українських шляхах, як це робила компанія Siemens у Росії. Крім того, експерти відзначають, що в Україні просто не існує нормальної інфраструктури для експлуатації швидкісних поїздів.

Читайте також: АМКУ планує завершити розслідування щодо обґрунтованості цін на проїзд в поїздах Hyundai через місяць - півтора

Нещодавно компанія Hyundai вибачилася перед українцями за незручності, викликані поломками поїздів їх виробництва. Свої вибачення приніс і екс-міністр інфраструктури Борис Колесніков.

 

Нагадуємо, не забудьте обрати свій спосіб читати новини.
On Top