Система е-декларування вже два місяці як офіційно почала функціонувати, і з її появою чиновники будуть подавати декларації безпосередньо в цю систему. Проте варто згадати, що на стадії запуску системи е-декларування до неї був ряд суттєвих претензій з боку компетентних органів України і Європи. Ці претензії стосувалися неналежного рівня безпеки системи і даних користувачів. У зв'язку з цим, часто виникають питання, що стосуються можливості внесення неправдивих відомостей у декларацію якого-небудь чиновника сторонніми людьми. Забігаючи наперед, зробити це не можливо або дуже важко.
Відразу варто обмовитися, що питання: "Чи можна зламати систему?" розглядатися не буде, тому як при належних бажанні і можливості у будь-якій системі можна знайти пролом і скористатися нею у своїх цілях.
З юридичної точки зору, проблем у врегулюванні питання безпеки системи е-декларування не спостерігається. Існує порядок введення реєстру, де зазначено, що всі суб'єкти декларування перш, ніж внести відомості до реєстру, проходять процедуру реєстрації. Зазначена процедура реєстрації є двоступеневою. При реєстрації суб'єкт декларування реєструє власний пароль в системі сертифікації ключів, і на другій стадії реєструє власну цифровий підпис.
Крім того, можлива реєстрація суб'єкта за допомогою давно перевіреного і сервісу, який вже полюбився громадянам України, - Bank ID. Крім цього, у суб'єкта декларування є власний електронний кабінет, в якому відображаються всі подані, збережені документи, а також чернетки цих документів. Крім того, є можливість перевіряти всі відомості, які були відправлені в контролюючі органи, а також бачити зміни в цих документах. Поряд з цим, підключення до реєстру е-декларацій здійснюється по захищеному з'єднанню, що і було основним недоліком у перших версіях системи е-декларування. Суть безпечного з'єднання полягає в тому, що вся інформація, яка надходитиме і виходитиме з сайту - шифрується. Таким чином, забезпечується і безпека інформації, яка розташована на веб-сторінці, і інформації, яка буде передаватися від користувача (дані користувача не можуть бути вкрадені і перехоплені під час роботи на сайті).
В цей же час, у зловмисників не вийде видати себе за іншу людину, зареєструвавшись від імені, наприклад, Президента України Петра Порошенка або, скажімо, народного депутата Лещенка. Причиною цього є те, що зловмисникам потрібно буде отримати ключі ЕЦП, які природно перевіряються контролюючими органами. Більше того, в самій декларації зазначаються дані, які зловмисники в принципі знати не можуть і не повинні. А, значить, згодом факт подачі неправдивих даних легко проявиться.
Таким чином, можна сказати, що система е-декларування належним чином захищена від несанкціонованого вторгнення. А, значить, стороння людина ніяким чином не зможе внести неправдиві відомості від імені чиновника, задекларувавши на нього якесь майно.