ua en ru

Мінінфраструктури хоче встановити знижені коефіцієнти до зборів в аеропортах Львова і Донецька

Автор: RBC.UA
Міністерство інфраструктури пропонує встановити знижені коефіцієнти до аеропортових зборів в аеропортах Львова та Донецька. Про це йдеться в проекті наказу "Про внесення змін до аеропортових зборів за обслуговування повітряних суден і пасажирів в аеропортах України", текст якого опублікований на офіційному сайті міністерства.

Міністерство інфраструктури пропонує встановити знижені коефіцієнти до аеропортових зборів в аеропортах Львова та Донецька. Про це йдеться в проекті наказу "Про внесення змін до аеропортових зборів за обслуговування повітряних суден і пасажирів в аеропортах України", текст якого опублікований на офіційному сайті міністерства.

Читайте також: Мінінфраструктури планує уповноважити аеропорти самостійно встановлювати аеропортові збори для бюджетних авіаперевізників

Згідно з проектом наказу, пропонується з метою стимулювання авіакомпаній як комерційних партнерів аеропортів за рішенням керівника аеропорту до зборів за посадку-зліт повітряного судна, за наднормативну стоянку повітряного судна, яке виконує регулярні рейси, можуть застосовуватись понижувальні коефіцієнти від 0,7 до 1,0 ( крім аеропорту Харків, Львова та Донецька).

Таким чином, в аеропортах Львова, Донецька та Харкова можуть застосовуватися знижені коефіцієнти від 0,2 до 0,1.

Читайте також: Колесніков: Львівський і донецький аеропорти в 2012 р. збільшать пасажирооборот в два рази

У пояснювальній записці зазначається, що у разі набуття чинності наказу Мінінфраструктурф "Міжнародний аеропорт Донецьк імені С.С. Прокоф'єва" збільшить кількість авіарейсів до 22,5 тис., а кількість відправлених пасажирів зросте до 1,320 млн чоловік. Як повідомлялось, аеропорт "Донецьк" планує до кінця 2012 р. року обслужити 1 млн пасажирів, що на 17,6% быльше минулого року (близько 850 тис. осіб).

Читайте також: Аеропорт "Донецьк" за 8 міс. 2012 обслужив на 31% більше пасажирів - 671,71 тис

Заплановано, що "Міжнародний аеропорт" Львів " збільшить кількість авіарейсів до 13,5 тис. і кількість пасажирів - до 853 тис.

При цьому від здійснення неавіаційної діяльності в 2012 році аеропортами планується отримати понад 109 млн грн. доходів, у тому числі: "Львів" - 88,5 млн грн., аеропорт Донецька - 260,4 млн грн.

Читайте також: У Львові відкрито новий термінал міжнародного аеропорту

У разі залучення додаткових авіаперевізників і пасажиропотоку, за рахунок застосування понижувальних коефіцієнтів, в 2013 році аеропортами аеропорт "Львів" та аеропорт Донецька очікується зростання доходів від неавіаційної діяльності до 93,8 млн грн і до 352 млн грн відповідно.

Обговорити цю новину можна на нашій сторінці в Facebook

Відрахування до державного бюджету очікувано зростуть аеропортом "Львів" до 14,4 млн грн. і аеропортом Донецька до 40 млн. грн.

Як повідомлялося, в лютому ц.р. віце-прем'єр-міністр, міністр інфраструктури Борис Колесніков констатував відсутність попиту на концесію Львівського та Донецького аеропортів. "На жаль, по Львівському та Донецькому аеропорту, ніхто зі світових компаній не хоче їх брати в концесію, так що ця розмова ні про що. Якщо ви зараз напишіть в Financial Times або The Wall Street Journal оголошення про можливість концесії, ніхто їх не візьме , всі рахують гроші ... Мені самому Львів подобається, але не стільки, щоб сказати, що за Львівським аеропортом буде стояти черга", - сказав міністр.

За його словами, черги стоять там, де по 34 млн пасажирів, а враховуючи те, що у Львові 250 тис., ніхто не зацікавлений його брати в концесію. Причина в тому, що концесійна оплата становить не менше 5%. "Тобто, при ціні без смуги в 150-200 млн дол ви повинні сплатити державі 10 млн долл.", - підкреслив Колесников.