ua en ru

У Львові відкрито новий термінал міжнародного аеропорту (фото, відео)

Автор: RBC.UA
Сьогодні у Львові відбулось відкриття нового терміналу міжнародного аеропорту "Львів" ім. Данила Галицького. На відкриття прибули Президент України Віктор Януковича та президент УЄФА Мішель Платіні передає прес-служба глави держави.

Сьогодні у Львові відбулось відкриття нового терміналу міжнародного аеропорту "Львів" ім. Данила Галицького. На відкриття прибули Президент України Віктор Януковича та президент УЄФА Мішель Платіні передає прес-служба глави держави.

Загальна площа терміналу 48 тис. 320 кв. м. Він має шість телетрапів, що здатні одночасно приймати два літаки класу Boeing-767 і чотири літаки класу Boeing-737. У терміналі є 29 стійок реєстрації пасажирів, 18 стійок паспортного контролю, 9 пунктів контролю проходження на авіаційну безпеку.

Крім того, в новому терміналі передбачені VIP ложі для пасажирів внутрішніх та міжнародних рейсів, зона Duty Free з просторою скляною галереєю. В цілому ж комерційна складова (торгівля та фуд-корти) терміналу займе 2 тис. 932 кв. м, офіси авіакомпаній розмістяться на 682,4 кв. м.

Для стоянок автобусів організовано 25 паркомісць для автомобілів - 1,1 тис. паркомісць. Загальна вартість робіт зі спорудження терміналу - 1 млрд 826,15 млн грн. Новий аеровокзал відповідає міжнародним архітектурним, будівельним і технічним стандартам і вимогам ICAO (International Civil Aviation Organization) і рекомендаціям міжнародно-транспортної асоціації IATA (International Air Transport Association).

Реконструкція Львівського аеропорту, найбільшого в Західній Україні за пасажиропотоком і маршрутною мережею, дозволила збільшити пропускну здатність до 2 тис. пасажирів на годину, що відповідає вимогам УЄФА.

Під час проведення Євро-2012 новий термінал аеропорту буде обслуговувати міжнародні рейси, а реконструйований, побудований ще в 1955 р., - внутрішні. Очікується, що за період турніру аеропорт обслужить близько 49 тис. учасників чемпіонату і вболівальників.
За словами Януковича, перед Львівською місцевою владою стоїть масштабне завдання побудувати навколо аеропорту сучасну інфраструктуру. "І ми це будемо робити зараз", - підкреслив глава держави.

Президент УЄФА, у свою чергу, високо оцінив роботу, проведену Україною в контексті підготовки до Євро-2012. "Дивно, що може зробити маленький футбольний м'яч", - зазначив Платіні. Він висловив переконання, що Євро-2012 в Україні стане справжнім великим святом для уболівальників.

Янукович і Платіні разом перерізали символічну стрічку. У їхній присутності також був відкритий бюст короля Данила Галицького в приміщенні нового терміналу.

Тестування терміналу провели ще в січні. За результатами тесту, повідомлялося, що одному пасажиру, для того, щоб пройти всі необхідні процедури, потрібно близько 50 секунд. В цілому, тестування пройшло успішно.

Віце-прем'єр-міністр, міністр інфраструктури Борис Колесніков констатував відсутність попиту на концесію Львівського та Донецького аеропортів. "На жаль, по Львівському та Донецькому аеропорту, ніхто зі світових компаній не хоче їх брати в концесію, так що ця розмова ні про що. Якщо ви зараз напишіть в Financial Times або The Wall Street Journal оголошення про можливість концесії, ніхто їх не візьме , всі рахують гроші ... Мені самому Львів подобається, але не стільки, щоб сказати, що за Львівським аеропортом буде стояти черга", - сказав міністр.

За його словами, черги стоять там, де по 34 млн пасажирів, а враховуючи те, що у Львові 250 тис., ніхто не зацікавлений його брати в концесію. Причина в тому, що концесійна оплата становить не менше 5%. "Тобто, при ціні без смуги в 150-200 млн дол ви повинні сплатити державі 10 млн долл.", - підкреслив Колесников.

Також варто зазначити, що за даними підкомітету Верховної Ради з питань підготовки та проведення фінальної частини Євро 2012, на підготовку і проведення чемпіонату Україна витратила близько 80 млрд грн державних коштів. В цілому, футбольну першість обійдеться країні в 100 млрд грн. Тобто 80% коштів витратили з державної скарбниці.

Раніше аналітики висловлювали припущення, що економічні очікування від Євро-2012 можуть не виправдатися. У звіті Da Vinci AG зазначалося, що збитки від проведення чемпіонату можуть скласти близько 6-8 млрд дол.

Головним напрямком у витратах є транспортна інфраструктура. У Львові інвестиції були спрямовані на завершення будівництва нового терміналу, реконструкцію та подовження смуги.