ua en ru

Мер Києва стурбований проблемами громадського транспорту

Автор: RBC.UA
Київський мер Леонід Черновецький стурбований великою кількістю приватних перевізників в Києві. "Я ніде в світі не бачив такої кількості приватного транспорту. Це, на мою думку, якась змова проти населення", - заявив він сьогодні під час засідання розширеної колегії Київської міськдержадміністрації. Проте ще більше турбує міського голову різке зменшення кількості трамваїв в місті. "У Швейцарії повно трамваїв і взагалі в Європі їх безліч. Куди дівалися всі трамваї?", - риторично запитав мер.

Київський мер Леонід Черновецький стурбований великою кількістю приватних перевізників в Києві. "Я ніде в світі не бачив такої кількості приватного транспорту. Це, на мою думку, якась змова проти населення", - заявив він сьогодні під час засідання розширеної колегії Київської міськдержадміністрації. Проте ще більше турбує міського голову різке зменшення кількості трамваїв в місті. "У Швейцарії повно трамваїв і взагалі в Європі їх безліч. Куди дівалися всі трамваї?", - риторично запитав мер. Він відзначив, що не впевнений в доцільності антитрамвайної політики свого попередника Олександра Омельченка, проте повертати вже зняті трамвайні маршрути не буде. Для оптимізації міської транспортної системи Л.Черновецький запропонував переглянути транспортну схему міста. Депутат Київради Іван Салій погодився з мером, що відмова від трамваїв була помилкою. За словами І.Салія, що також займав пост міського голови, в Києві гіпертрофована мережа приватних перевізників. Щоб справитися з цим, заявив депутат міськради, слід інтенсивніше розвивати міський транспорт. Одним з пунктів такого розвитку І.Салій назвав необмежене безкоштовне перевезення пільгових категорій пасажирів - ветеранів, пенсіонерів і т.д. Нагадаємо, що О.Омельченко дійсно прагнув мінімізувати присутність трамваїв в місті. Найбільш яскравим прикладом такої політики став демонтаж трамвайної лінії з Подолу на Русанівку через міст Патона. Ефект, який очікувався від цієї акції, - зменшення пробок на мосту Патона в піковий час - не виправдав витрачених ресурсів. Після цього була прийнята програма модернізації трамвайного парку до 2008 р. Так, в 2005 р. в дію були введені 2 нових трамвайних депо - на вул. Якутській і реконструйоване депо на вул. Фрунзе. За словами генерального директора комунального підприємства "Київпастранс" Миколи Ламбуцького, в Києві ведеться інтенсивне планування реконструкції швидкісного трамвая. За станом на 1 березня ц.р. в Києві працювали 22 трамвайних маршрути, на які виходять 338 трамвайних вагонів, що перевозять 0,48 млн пасажирів на добу. Крім того, автобуси "Київпастранс" перевозять 0,84 млн пасажирів на добу, тролейбуси - 0,78 млн Столичний метрополітен перевозить на добу 1,6 млн пасажирів. При цьому кількість автотранспорту в Києві перевищує санітарні норми в 3 рази. За даними Центру ім. Разумкова, в Києві щодня виходить на траси 700 тис. автомобілів, з яких 600 тис., - київських, і 100 тис. - транзитних. Дефіцит пропускної спроможності в столиці складає 20%.