Японські компанії Matsushita Electric Industrial, Hitachi і Canon створюють спільне підприємство з виробництва рідкокристалічних дисплеїв. У рамках проекту Hitachi зменшить свою частку в підрозділі Hitachi Displays до 50,2%, а Matsushita і Canon отримають по 24,9% в підприємстві.
Угода між трьома компаніями також має на увазі, що Matsushita побудує новий завод з виробництва дисплеїв, передає Reuters.
Таким чином, на світовому ринку рідкокристалічних дисплеїв буде три великі альянси. Спільне підприємство Matsushita, Hitachi і Canon конкуруватиме в цій галузі з об'єднаннями компаній Sony-Samsung і Sharp-Toshiba.
Компанія Hitachi спеціалізується на виробництві електроніки. Найбільший відсоток обсягу продажів компанії, який за підсумками минулого року перевищив 85 млрд дол., забезпечила реалізація устаткування для енергетики і промислових систем, а також інформаційних і телекомунікаційних систем.
Крім того, Hitachi виробляє мікроелектроніку і електронні компоненти, високофункціональні матеріали і компоненти, побутову техніку. Компанія надає логістичні, сервісні, фінансові та інші послуги, а також постачає цифрові технології.
Matsushita випускає електроніку під маркою Panasonic. У 1 кварталі 2007-2008 фінансового року її чистий прибуток зріс на 9,7% - до 39,3 млрд ієн (347 млн дол.) в порівнянні з 35,8 млрд ієн (316 млн дол.) за той же період минулого року. При цьому виручка збільшилася на 4,8% і склала 2,24 трлн ієн (19,78 млрд дол.) проти 2,14 трлн ієн (18,9 млрд дол.) роком раніше. До 2009-2010 фінансового року компанія планує збільшити річний обсяг продажів до 10 трлн ієн (88 млрд дол.).
Корпорація Canon Inc., головний офіс якої розташований в Токіо, - один зі світових лідерів у галузі створення цифрового устаткування для офісу і дому. По всьому світу група Canon об'єднує 198 компаній, сукупний товарообіг яких перевищує 29 млрд дол. на рік.
Найбільша частина продажів доводиться на два провідних сегменти продукції Canon: принтери і комп'ютерну периферію (34,1%) і копіювальні апарати (33,2%). На телекомунікаційне устаткування доводиться 3,9%, на фото- і відеокамери - 20,4%, а на оптику - 5,1% від загального обсягу реалізації.