ua en ru

Mail.ru готується прив'язувати рекламу до адрес користувачів

Автор: RBC.UA
Mail.ru Group має намір продавати контекстну рекламу, прив'язану до точного місця проживання користувача. Холдинг буде визначати місцезнаходження людини виходячи з даних, вказаних нею в соцмережах. Кількість переходів при використанні нової технології може збільшитися в три рази, вважають в компанії.

Mail.ru Group має намір продавати контекстну рекламу, прив'язану до точного місця проживання користувача. Холдинг буде визначати місцезнаходження людини виходячи з даних, вказаних нею в соцмережах. Кількість переходів при використанні нової технології може збільшитися в три рази, вважають в компанії.

Про те, що Mail.ru Group днями запускає нову систему геотаргетінгу контекстної реклами з підвищеною точністю, розповіли РБК daily в самій компанії, а також підтвердили співрозмовники видання, знайомі з планами холдингу. Визначатися місцезнаходження користувача буде як за IP-адресою, так і за допомогою тих даних, що людина залишила в соціальних мережах "Одноклассники" і "Мій світ". За словами джерел, система зараз працює з точністю до населеного пункту і деяких районів, в майбутньому точність визначення може звузитися до вулиці чи будинку. Як зазначають в Mail.ru Group, компанія вже випробувала новий геотаргетинг в підмосковній Коломні. Кількість переходів завдяки новій системі збільшилася в три рази.

Віце-президент Mail.ru Group Олексій Басов зазначає, що "компанія представляє даний сервіс в якості тесту для кількох областей, в тому числі Московської та Ленінградської". "Якщо технологія тонкої настройки геотаргетінгу буде потрібною і затребуваною рекламодавцями, ми будемо розширювати сервіс на всю Росію, збільшувати дискретність пошуку і, можливо, будемо вдаватися до сторонніх ресурсів для уточнення місця розташування користувачів", - зазначає Басов.

Керівник групи відділу сейлз-маркетингу "Яндекса" Олена Зав'ялова вважає, що геотаргетінг в рекламі може бути використаний тоді, коли він доречний для користувачів. "Якщо людина шукає в Інтернеті інформацію про твори Пушкіна, йому може бути зовсім не потрібна реклама однойменного ресторану, навіть якщо він розташований в сусідньому будинку. Що ж стосується інтересів рекламодавців, то фільтрація з географії користувачів - об'єктивно потрібний параметр, а ось таргетінг по місцю розташування годиться тільки для невеликого числа бізнесів, наприклад, тих, чиї клієнти - це жителі сусідніх вулиць", - говорить Зав'ялова.
Співзасновник Liveinternet Герман Клименко зазначає, що давати рекламодавцям таргетувати рекламу по районах або домівках - це мрія всіх майданчиків від Mail.ru до "Яндекса". "Однак мало хто зараз вказує реальні дані прописки в соціальних мережах. Так що єдиний дієвий спосіб таргетувати рекламу з точністю до вулиці - домовлятися з місцевими локальними операторами зв'язку про надання даних. До цього, правда, ще далеко", - вважає експерт.

Раніше повідомлялося, що викладач Школи комп'ютерних наук Бірмінгемського університету доктор Мірко Мусолесі спільно зі своїми колегами розробив алгоритм, який дозволить отримувати інформацію з мобільного телефону і використовувати її в прогнозуванні поведінки людей. Його дослідження показали, що вказати майбутнє місцезнаходження користувача буде можливо, якщо алгоритм зможе проаналізувати попередні переміщення людини, а також інформацію з його акаунтів у соціальних мережах. Нові дані виявляться корисними рекламодавцям, які зможуть заздалегідь радити конкретні магазини та товари в тому районі, де буде перебувати їх потенційний клієнт.

Як повідомлялося, на початку 2012 року Єврокомісія (ЄК) виступила з пропозицією зобов'язати найбільші інтернет-компанії видаляти будь-яку інформацію на прохання користувачів. ЄК також має намір заборонити використання в Інтернеті персональних даних без письмової згоди користувача. Інтернет-гіганти вважають запропоновані заходи неефективними і нездійсненними.