ua en ru

Найбільшим круїзним ринком Європи стане Німеччина

Автор: RBC.UA
Німеччина стане найбільшим круїзним ринком Європи завдяки високому рівню зайнятості та правилам розрахунку кількості відпускних днів, що дає споживачам достатньо грошових коштів і часу для подорожей морем.

Німеччина стане найбільшим круїзним ринком Європи завдяки високому рівню зайнятості та правилам розрахунку кількості відпускних днів, що дає споживачам достатньо грошових коштів і часу для подорожей морем, передає "Росія 24".

"Зростання в Німеччині цього року, ймовірно, буде приблизно на тому ж рівні, що й торік, коли пасажиропотік збільшився на 11%, - сказав президент німецької філії Cruise Lines International Association Майкл Анджерер. - Німеччина буде найбільшим ринком Європи в осяжному майбутньому".

Зараз найбільшим круїзним ринком Європи є Велика Британія, але ринок у країні загальним обсягом 1,7 млн ​​пасажирів не показав зростання торік, у той час як у Німеччині показник цього року може скласти 1,71 млн.

Світовий ринок круїзів у 2013 р. виросте на 4,5% до 36,2 млрд дол., вважають експерти Cruise Market Watch.

Економічне зростання в Німеччині, а також рівень зайнятості, які зараз знаходяться поблизу своїх максимальних історичних позначок, різко вирізняють цю країну від Південної Європи, де безробіття сягає рекордних рівнів. При цьому в Німеччині працівники мають право мінімум на 20 відпускних днів і 10 оплачуваних святкових днів.

Круїзні оператори зараз орієнтуються на короткострокові замовлення, позаяк багато хто воліє не бронювати місце заздалегідь, а купити круїз зі знижкою. Зараз можна придбати 7-денний круїз зі знижкою в 70% за 300-400 євро на людину. Торік середня ціна для туристів з Німеччини становила 1710 євро, або 185,5 євро на добу, на людину.

Аналітики прогнозують, що The Costa division of Carnival Corp., найбільший у світі круїзний оператор, цього року зможе заробити тільки половину річного прибутку від рівня 2007 р. через погіршення репутації після загибелі Costa Concordia в січні 2012 р.

При цьому Royal Caribbean Cruises, другий за величиною оператор у галузі, знизив потужності у Європі на 10%.

Експерти кажуть, що помітно сповільнилося будівництво круїзних лайнерів, оскільки великим гравцям тепер необхідно тільки 2-3 нових кораблі на рік, а не 10-12, як це було раніше.

На думку американських юристів, застаріле законодавство є причиною більшості аварій на круїзних лайнерах. У березні повідомлялося про те, що в Карибському морі зазнав аварії пасажирський лайнер Carnival Dream, котрий належить американській туристичній компанії Carnival Cruise.

Нагадаємо, у квітні минулого року на одному з найбільших у світі круїзних лайнерів Allure of the Seas сталася пожежа. На судні спрацювала протипожежна система, яка загасила вогонь. Постраждалих у результаті НП не було.