Корпорація "Богдан" відкриває автобусний завод в Білорусі

Один з найбільших виробників автомобілів і автобусів в Україні - корпорація "Богдан" - вивчає можливість будівництва заводу зі складання автобусів у Білорусі. Нове підприємство потужністю близько 2 тис. малих автобусів на рік буде побудовано в одній з шести вільних економічних зон країни. Про це повідомляє "Комерсант-Україна".
Один з найбільших виробників автомобілів і автобусів в Україні - корпорація "Богдан" - вивчає можливість будівництва заводу зі складання автобусів в Білорусі. Нове підприємство потужністю близько 2 тис. малих автобусів на рік буде побудовано в одній з шести вільних економічних зон країни. Про це повідомляє "Комерсант-Україна". У червні президент корпорації Олег Свинарчук зустрівся з першим заступником прем'єр-міністра Білорусі Володимиром Семашко. В.Семашко підтримав проект "Богдан" і розпорядився створити робочу групу, яка протягом трьох місяців повинна розробити техніко-економічне обгрунтування проекту, йдеться у вчорашньому повідомленні "Богдана". Українські виробники автобусів і експерти називають проект перспективним - в Білорусі малі автобуси не виробляються, а "Богдан" в цій справі досяг успіху. У тому, що у "Богдана" хороші перспективи на білоруському ринку, впевнені і експерти. "У Білорусі сильне виробництво великих автобусів. Мази їздять і в Білорусі, і в Києві. Але вони не підходять як маршрутні таксі. А малі автобуси в країні не виробляються", - говорить керівник відділу автотранспорту департаменту Мінпромполітики України із загального машинобудування Юрій Яковенко. З ним погоджується директор з маркетингу Лазу Еміль Салманов: "У сегменті малих автобусів в Білорусі вакуум, для маршрутів там нерідко використовуються переобладнані вантажівки. В Україні ж виробництво таких автобусів краще серед країн СНД". Головний конкурент "Богдан" - корпорація "Еталон" - не приховує свого бажання вийти на білоруський ринок. "Це перспективний ринок і ми не відмовляємося від планів вийти на нього", - заявив директор торгового дому Бориспільського автозаводу (входить в "Еталон") Олександр Майсюк. Проблема білоруського ринку полягає в тому, що в країні немає приватних перевезень, тому компанії можуть продавати свою продукцію тільки міській владі, відзначає Е.Салманов. Корпорація "Богдан" була створена в 2005 році. Виробляє автобуси "Богдан", легкові автомобілі Hyundai, Kia і ВАЗ. У 2007 році випустила 53,9 тис. автомобілів (19,93 тис. в I кварталі цього року) і 3,2 тис. автобусів. Виручка в 2007 р. - 4,13 млрд грн, чистий прибуток - 372 млн грн. Входить до складу групи "Укрпромінвест" підприємця Петра Порошенко.
Нагадуємо, не забудьте обрати свій спосіб читати новини.
On Top