Автор:
RBC.UA
Тайваньська компанія-виробник нижньої білизни Audrey Underwear на 21 листопада встановила дрес-код для своїх співробітниць - нічого, окрім нижньої білизни. Таким чином керівництво вирішило відзначити досягнення рекордних продажів.
Тайваньська компанія-виробник нижньої білизни Audrey Underwear на 21 листопада встановила дрес-код для своїх співробітниць - нічого, окрім нижньої білизни. Таким чином керівництво вирішило відзначити досягнення рекордних продажів.
На радість чоловікам, що працюють у компанії, 90% з 500 співробітниць центрального офісу підтримали дух свята. "Ми весь місяць чекали на цей день. У нас відмінний настрій і ми не знаємо, куди подіти очі", - повідав співробітник компанії Кай Мінгда.
"Спеціально для цього дня я сіла на дуже жорстку дієту. Коли я приміряла свій наряд, мій чоловік повторював, що мені слід одягатися так удома", - говорить Жанг Юфенг, 32 роки, мати двох дітей. "Чоловіки ходили з почервонілими обличчями, вони стали такими ввічливими з нами", - сказала ще одна зі співробітниць, Ляо Веншен (30 років).
В той же час, є і ті, хто негативно сприйняв ініціативи компанії. "Деякі жінки підуть на це тільки "за компанію" або в цілях кар'єри. Це ще питання, чим саме компанія торгує - жіночою білизною або жіночим тілом", - вважає Ву Жуанью.
За матеріалами Ananova.